جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| sahrn1368
۱۱:۴۹:۴۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

شپلی گفتم بخرید هنوزم میگم بخرید تا عید قیمت سهم باید بالای 3000 تومن باشه

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار