فخاس زیر 2000تومن نمیدم یه بستنی چوبی دویست هزار تومن
-
تحلیل و سیگنال نیرومند
فولای هم داریما چهار تا صف خرید گرفتیم رفته مجمع نگفتم 😊
-
حاسا باید تا 14 دهم صبر کنیم تا حق تقدم سهم مهلتش تموم بشه ببینیم بازیگر چه فکری تو سر داره تا اون وقت سهم رو تکون نمیدن…
-
جواد حسینی
شبندر البته ماها سال قبل زیر 400 تومن خریدیم تعدیل شده.
-
Hamid Albo
وسپه بعد از دوسال سهامداری، با 40 درصد سود امروز همشو فروختم. حقوقی ان را به خدا و روزگار می سپارم
-
بهنام صمدی | BehnamSamadi
در اینکه خودرو صف فروش نمی مونه نشانه هایی است برای کسانی که می اندیشند توی حالت عادی باید 10 میلیارد برگ صف فروش میشد @BehnamSamadi_org ☑️
-
Behnam Samadi | بهنام صمدی
در اینکه خودرو صف فروش نمی مونه نشانه هایی است برای کسانی که می اندیشند توی حالت عادی باید 10 میلیارد برگ صف فروش میشد @BehnamSamadi_ir ☑️
-
وبرق چهار ساله این سهم و دارم ولی تا حالا نتونستن بهم ضرر بزنن بیا پایین خودم میخرم
-
وبملت در کانال 1100 خرید سنگین میزنیم
-
Dreng_Bourse
#سرچشمه حد ضرر 528 هدف اول 716 و شکست ترند سقف که مشخص کردیم مهمه
-
دکتر بیداروندی|صندوق طلا
گزارشی از روند صندوق های طلا شنبه 6 تیر ماه وضعیت بازار : #صعودی کمترین حباب کل: زمرد بیشترین حباب کل: عیار کمترین حباب قیمتی: زمرد بیشترین حباب قیمتی: عیار شمش محور ترین نماد : گنج و اتش سکه محور ترین نماد : زر محمد بیداروندی | اموزش صندوق طلا @mohammadbidarvandi