اگر بهره بره بالا ، بهره وامها هم میره بالا ، و اگر درست بگم ، به نفع شلرد از بابت وامهایی که بهرشون تثبیت شده باید باشه .
-
سامان صادقی
شپدیس شاخص کل ریزش زیادی کرد امروز وقتی تمام شاخص سازها صف فروش بودن اما اون مثبت فیک نشان دادن
-
دکتر بیداروندی|صندوق طلا
به غیر از صندوق عیار همه صندوق ها حباب منفی دارن!
-
باما نیوز | خبر فوری
شروع هفته بورس با رشد 15 هزار واحدی •️ شاخص کل بورس با رشد 15 هزار واحدی در پایان معاملات امروز به 5 میلیون و 176 هزار واحد رسید. 🔗باما بروز باشید 🆔 @Bama_News_ir
-
مهرداد
شپدیس کسی تحلیلی در باره شپنا داره که با این عرضه کم منظورش چیه؟
-
علی کاظمی
ثشاهد این یعنی فاجعه
-
علی محمد احمدی
وبملت به نظر می رسد سیاست تقسیم سود #وبملت به راحتی می تواند به تنهایی جو بازار را برگرداند. سال گذشته این بانک فقط 10 درصد سود را در مجمع تقسیم کرد، اما امسال شنیده می شود که قصد دارد 30 درصد سود را تقسیم کند. ای کاش سیاست تقسیم سود بانک ملت به صورت شفاف اعلام شود تا بازار، سهامی با P/E حدود 2 را این گونه نفروشد.
-
شپنا عجب صف خریدی داشت سهم خوب که می گن فقط شپنا و بس هیچوقت هم اصلاح نداره حقوقی خودش تو صف خرید گیر کرده و بهش نمیرسه
-
امیر 1365
عیار من امروز از صف فروش دارا یکم خریدم 800 میلیون
-
حسین جانم
خصدرا پولتون رو وارد سهم های با پی به ای پایین کنید مثل ونفت لازما و… این سهم مطمین نیست
-
صابر 123456
#وکادو خسته نباشید به سهامداران وکادو یک روز دیگه و یک روز معاملاتی شخمی دیگه 😂