#نبض_بازار 6 تیر 1405 🔽 بازار تا ساعت 10:10، شاخص کل با 29721 واحد افزایش 0.58% مثبت است. ⏺️ ارزش معاملات خرد تا این ساعت حدود 15 همت بوده است. 🔵 برایند معاملات حقیقی در بخش سهام، 183 میلیارد تومان خروج پول بوده است. 🟠 تا کنون 492 نماد مثبت و 414 نماد منفی معامله شده اند. بیشترین ارزش معاملات: #دارا_یکم #فملی #فارس ↗️ بیشترین ورود پول حقیقی: #شپدیس #تاپیکو #شستا جمع بندی: بازار با برتری تقاضا اغاز شده، اما تداوم روند صعودی به تثبیت ورود پول حقیقی در ادامه معاملات وابسته است. ➖➖➖➖➖➖ 🔗 لینک ثبت نام غیر حضوری در کارگزاری پیشرو http://reg.pishrobroker.ir/Common/Account/Login?id=MTI1MTUwNA%3d%3d ➖➖➖➖➖➖ 📞 021-58117000 🆔 @pishro_financial 💬 @GoldenGalaxy
-
غگیلا سهم تا می خواد جون بگیره حقوقی فلکه را باز می کنه نمی دونم چه کار یه می کنه
-
ali gh
اهرم شپنا عجیبه انگار داره رشد نصف بازار رو پیشخور می کنه
-
جواد
#حفارس گروه حمل و نقل بین المللی و حمل و نقل دریایی بعد از تفاهم نامه رشد خوبی خواهند داشت
-
مهدی یامینی
ثشاهد این سهم میشه عین سهم شپلی. چند سال درجا زد الان بالا پنج برابر شده
-
خصدرا برای کسانی که امروز تو قیمت مچینگ فروختن، فردا و پس فردا زوده برای ورود مجدد. جا نخواهند ماند و سر فرصت یه نوسان دیگه خواهند گرفت
-
مریم حسینی
فارس چرا صف خرید اخر ریخت؟
-
hossein panahi
کرومیت حقوقیش که سهم نمیخره، لااقل تو صف خرید 10 میلیون صف بذار پشتش کسی دیگه نفروشه ، سهامدار دلش قرص باشه ،2 سال بیشتره ما یه صف خرید درست و حسابی ندیدیم از کرومیت ، همش منفی ، همش ضرر
-
فزر فزر تا کانال 10 تومن ورود نداره فعلا
-
اروند امروز معاملات تال انجام شد این یعنی شاید فردا صف فروش جمع شه شاید هرچند من سی درصد ضررم بخاطر خریدی که توی مثبت چهل روز بازگشایی انجام دادم اونم مبلغ سیصد میلیون . واقعا حیف پولم که اروند را اون موقع خریدم الان وقت خریدم است نه اونوقت
-
خنور افزایش سرمایه اورده نقدی چی شدش خبری نیست پ