فزر بازم میگم چیزی که من از چارت میبینم اینجا نقطه برگشته سهمه ، نگرانی نداره روز خوش موفق باشید
-
بورس۲۴ | Bourse24
جهش 88 درصدی سود «ومپنا» در سال 1404 به گزارش کدال نگر بورس 24 ، شرکت گروه مدیریت نیروگاهی ایرانیان مپنا با نماد ومپنا صورت های مالی منتهی به اسفند ماه سال 1404 را در اختیار عموم قرار داد. بر اساس اطلاعات مالی یاد شده در این دوره درامد عملیاتی معادل 7768 میلیارد تومان شناسایی کرد. https://www.bourse24.ir/news/358689
-
غدام بازیگر سهم را کشید پایین تاخوبجمع کند
-
200dat
#بنو لواش و بربری راهی که بورس تو چند سال رفت را یک شبه رفتند و بیشتر از همه سهام سود دادند و به یک باره 100درصد رشد کردند!
-
Hafez+ | حافظ پلاس
📊 گزارش پایانی بازار | 6 تیر 1405 بازار امروز با وجود تداوم رشد شاخص ها، نشانه هایی از افزایش فشار عرضه و شناسایی سود را به نمایش گذاشت. شاخص کل با رشد 0.30 درصدی (حدود 15 هزار واحد) در سطح 5.176 میلیون واحد ایستاد و شاخص هم وزن نیز با رشد 0.04 درصدی عملاً عملکردی متعادل داشت که از کاهش قدرت تقاضا در کلیت بازار حکایت می کند. 📊ارزش معاملات خرد به 25.4 هزار میلیارد تومان رسید که همچنان سطح قابل قبولی است، اما خروج 11.6 هزار میلیارد ریال پول حقیقی از بازار سهام نشان می دهد بخشی از سرمایه گذاران پس از رشدهای اخیر، اقدام به ذخیره سود کرده اند. 🕯از منظر صنایع، گروه شیمیایی، فراورده های نفتی و حمل ونقل بیشترین ورود پول حقیقی را ثبت کردند و همچنان مورد توجه بازار بودند. در مقابل، بانک ها، فلزات اساسی، سیمان و خودرویی ها بیشترین خروج نقدینگی حقیقی را تجربه کردند که بیانگر افزایش عرضه در برخی از لیدرهای بازار است. 📈در بین نمادها نیز تاپیکو، شپدیس، فستا و شتران بیشترین ورود پول حقیقی را داشتند؛ در حالی که وبملت، فملی، اروند و وبصادر با بیشترین خروج نقدینگی حقیقی همراه بودند. 📌در مجموع، رشد شاخص ها همچنان حفظ شده، اما خروج پول حقیقی و کاهش رشد شاخص هم وزن نشان می دهد بازار وارد فاز استراحت و جابه جایی نقدینگی بین صنایع شده است. تداوم روند صعودی در روزهای اینده، بیش از هر چیز به بازگشت ورود پول حقیقی و افزایش تقاضا در نمادهای بزرگ وابسته خواهد بود. #گزارش_بازار @hafezplus
-
دانشگاه بورس
#سدبیر در تایم هفتگی اهداف 3200 و 3500 را در پیش دارد.
-
بتا سهم
نگاهی به نمودار تحلیلی نماد زفکا.. https://betasahm1.ir/tahlil-article/2026/06/27/283400/
-
شهرآرانیوز
🔶حمله دوباره اخبار فیک به بورس تهران | ترس به جان سهامداران افتاد 🔹به گزارش #شهرارانیوز، بورس تهران که کار خود را با رشد 70 هزار واحدی و ورود به کانال 5.2 میلیون واحد اغاز کرده بود، با انتشار خیر فیک درباره نرخ سود بانکی، به مرور عرضه ها جای تقاضا را گرفتند و رشد شاخص را محدود کردند. 🔹با این حال شاخص کل بورس در پایان وقت معاملات امروز 15 هزار واحد (0.3 درصد) سبزپوش باقی ماند و در ارتفاع 5 میلیون و 176 هزار واحد ارام گرفت. در این میان نماد های فملی و وبملت بیشترین اثر منفی و نماد های فارس، شبندر، شپنا، شتران و شستا بیشترین اثر مثبت را بر عملکرد امروز این شاخص داشتند. 🌍در شهرارانیوز بخوانید: https://shrr.ir/000zOZ #بورس @ShahraraNews
-
بتا سهم
#ثباغ در گزارش ماهانه خرداد 1017 میلیارد ریال فروش داشت و 6ماهه 4914 میلیارد ریال فروش زد
-
رامین ج
فزر خیلی ها دوس دارن فردا هم صف فروش بشه ولی نکنم اونطوری بشه.من امروز خریدمو تکمیل کردم شما هم بشین فردا منفی بشه
-
چوبین⭐⭐⭐
گلدا توریل در مثبت سه فروخته شد موقتا 4 ساعت پیش اینم فروش توریل اول وقت چکار به معامله دیگران دارید