#توسن متاسفانه یک سری اکانت فیک دایم مطالب نامربوط و غیر حرفه ای میزارن .از همه تقاضا دارم اینها رو ریپورت کنن. البته که بالاخره خسته میشن.سهم توسن یک سهم بنیادی هست و حقش اینه که مطالب تحلیلی خوب اینجا گذاشته بشه نه اینکه چند تا اکانت تکراری همش مطالب غیر حرفه ای بزارن اینجا
-
حسین ملکی
خودرو این سهم تا 1سال دیگه اذیت میکنه بعدش درست میشه مثل شستا که یادمه خیلی اذیت کرد ولی الان نسبتا بهتر شده.
-
بهروز مولایی
پکویر سینا قنبری عزیز سهم رو نداری خواهشا نظر منفی نده
-
ALI adine
کیسون شوخی میکنم بخام نخام خودش صف خرید میشه
-
بورس ایران
کرومیت 30 درصد باضافه دو تا 10 درصد نوسانگیری //🔴 ⚠️👩💻 #کرومیت
-
بورسیب|Bour$iB
#اهرم با حباب 13 منفی دارن میفروشن!! هیجان مثل سم هست و مهلک
-
فملی طمع نکنید.
-
وبملت ممکنه تو این نیم ساعت بزنه بالا ؟؟؟؟
-
حافرین گزارش تلفیقی مجمع تا اخر هفته میاد درخواست شرکت بود
-
Zarebinebourse | ذرهبین بورس
🔍 دعوت «فجهان» از سهامداران برای شرکت در مجمع فوق العاده 🔹شرکت جهان فولاد سیرجان با نماد فجهان با انتشار اگهی رسمی از سهامداران خود دعوت کرد تا در مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده این شرکت که با دستور جلسه «انتخاب اعضای هییت مدیره» برگزار می شود، به صورت حضوری و الکترونیکی شرکت کنند. 📎ادامه مطلب… @Zarebinebourse https://zarebinebourse.ir/دعوت-فجهان-از-سهامداران-برای-شرکت-در
-
فزر من 20000 تا خریدم در کف