چه خروجی دادم خگستر ولی امروز صف فروش کارمون خفنه ممبرامونم خفنن دراین بین بعضا میشه ک ادم اشتباهم میکنه ولی جبرانش صدرصده❤️✅
-
بتا سهم
#زقیام جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت 10:00 روز پنج شنبه مورخ 1405/04/18 در استان اصفهان ،شهر علویجه به ادرس پلیس راه شاهین شهر-کاشان، کیلومتر 9 جاده دهق علویجه برگزار میگردد
-
SenaNews سنانیوز
#یادداشت 🪙 بررسی فرصت ها، چالش ها و الزامات موفقیت صندوق ها ارزی 🔺کمال خانزاده مدیر عامل کارگزاری پویش البرز در یادداشتی برای سنا اعطای موافقت اصولی سازمان بورس و اوراق بهادار به صندوق های سرمایه گذاری در دارایی های با درامد ثابت ارزی را می توان یکی از مهم ترین تحولات بازار سرمایه ایران در سال های اخیر دانست. 🔺به نوشته مدیر عامل کارگزاری پویش البرز، این صندوق ها قرار است برای نخستین بار امکان تجهیز، مدیریت و سرمایه گذاری منابع ارزی را در چارچوبی شفاف و تحت نظارت نهادهای مالی فراهم کنند. 💻یادداشت کامل را در سایت سنا مطالعه کنید @sena_news https://www.sena.ir/news/94829/
-
firooz
#خیمن کامبک در دق 90
-
مهدیه افراشته
دوست گرامی اگه 200 هزار سهم داشته باشین پس میتونین پول جور کنین شصفها قبل مجمع گزارش رو داده و سهم صف خرید خوبی هم داشت میتونستین سبکش کنین پس اگر نکردید الان این حرفها جایگاهی نداره بنده هم نه این سهم سهمای دیگه هم دارم باید همرو مدیریت کنم دیگه اینجا نمیام جلز ولز کنم مسایل و افکار شخصیتون رو بنظرم اینجا بازگو نکنین خریداری نداره
-
بورس با شاکر
#فیلتر_شخصی 14050406 صف فروش کمتر از 500 هزار(46 نماد) #الومینا #بایکا #بسویچ #بهیر #پشاهن #ثاصفا #ثتوسا #چنوپا #خفناور #داتام #دپارس #دسینا #دکیمی #دهدشت #رفاه #زدشت #ساذری #سدشت #سصفها #سفار #سفارود #سکرد #سکرما #غنیلی #فالوم #فبستم #فپنتا #فجر #فسدید #فغدیر #قشیر #کحافظ #کساپا #کشرق #کهرام #گپارس #گدنا #لپارس #ما #مهرمامح #واحیا #واذر #وایند #وبیمه #وجامی #وملی @shakerbourse
-
شجم ارزش کل مارکت شجم8همت ارزش طرح توسعه بوتادین هم تقریبا 8همت شما پیدا کن پرتقال فروش رو؟
-
Hossein
#ثشرق سهامداران این شرکت باید گروهی شکایت حقوقی کن چون که سازمان بورس شکایات میکنین کاری نمیکنه واقعا عجیب
-
اتاق بازرگانی صنايع معادن و كشاورزي استان قزوين
*💢 پایان بورس امروز شنبه 6 تیر 1405 / خروج 2.1 همتی پول حقیقی در روز بلاتکلیف بازار سهام* •️معاملات امروز بورس در حالی به پایان رسید که شاخص کل با رشد محدود 15 هزار و 462 واحدی معادل 0.3 درصد، در سطح پنج میلیون و 176 هزار و 363 واحد ایستاد. •️این رشد در برابر فضای کلی بازار چندان قدرتمند به نظر نمی رسد؛ زیرا بخش عمده ای از نمادها در مدار منفی معامله شدند. •️در همین حال شاخص هم وزن تقریبا بدون تغییر خاص و با رشد ناچیز 54 واحدی در محدوده یک میلیون و 337 هزار و 534 واحد قرار گرفت؛ موضوعی که نشان می دهد بلاتکلیفی در نمادهای کوچک تر همچنان پابرجاست و رشد شاخص کل بیشتر متکی بر نمادهای بزرگ بوده است.| تجارت نیوز @tejaratnews
-
صندوق کهربا بخرم؟
-
مرکز تحلیل بنیادی
🟢بررسی سبد #دارونو صندوق دارونو گزینه مناسبی هست برای بررسی. امروز هم تو یکی از بدترین روزهای بورس بعد جنگ 1.3+ درصد ناو صندوق رشد کرد. عملا در سبدش سهم گران نداره و چند تا از سهام هم همچنان قفل صف خریدند. به نظرم اگه روزهای بعدی راه داد برای بررسی بد نیست از طرفی اگه بورس مجددا به روند صعودی برگرده، این صندوق احتمالا زودتر از بازار صف خرید میشه. پس یا بازار بالا نمیره یا اگه بالا بره قبلش دارونو بالا میره. یه چیزی تو مایه های شستا دو هفته قبله @tahlil_center 💠