جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
مهدی عرفانی | pahlavanmehdi
۱۰:۵۴:۴۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

🌺🌺🌺🌺🌺 « #وتجارت » و « #وبصادر » گزینه های اصلی در گروه بانک در بین بانکی ها #ونوین همچنان روند خوبی دارد و شایعه افزایش سرمایه از محل سود انباشته نیز برای ان مطرح شده است. به نظر می رسد با چشم انداز سود 110 تا 120 تومانی، سهم ظرفیت رسیدن به محدوده 4400 تا 4500 ریالی را داشته باشد، هرچند ممکن است امروز دوباره زیر فشار عرضه قرار گیرد. اگر تراز سه ماهه شرکت روشن تر شود، بازار احتمالاً وزن و توجه بیشتری به سهم خواهد داد. با این حال هنوز توصیه ما ملت نیست و وتجارت و وبصادر را گزینه های بهتری می دانیم. در واقع در این گروه گزینه های اول را وتجارت و ونوین می دانیم، در رده دوم وبصادر، وپارس و وخاور قرار می گیرند و در رده سوم نیز شهر و سینا هستند. توصیه ما این است که با توجه به خبرهای مرتبط با رفع تحریم ها، این گروه را در واچ لیست و دستور کار خود داشته باشید. در این میان همچنان وبصادر را از نظر ارزندگی ارزان ترین و یکی از بهترین سهم های گروه می دانیم، هرچند سهم فعلاً بازار فعالی ندارد و روی تابلو چندان خوب معامله نمی شود. از سوی دیگر تراز ماهانه وپارس نیز می تواند برای بازار جالب توجه باشد و شاید نگاه ها را بیش از گذشته به سمت این سهم جلب کند.

لیست اخبار