جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| hamidviki
۱۰:۲۰:۲۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

کاما هر سال یکی پیدا میشه که صبح تا شب از این نماد تعریف کنه ولی اخر سال که میرسه، میبینیم که نمادای پروژه شده و زیان ده و بادکرده از این نماد بیشتر خیرشون به سهامداراشون رسیده ، کاش یروزی این نماد هم زیان ده و پروژه شده با پی بر ای بالا باشه ولی قیمتش هر سال چند برابر بشه

لیست اخبار