جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
آذربایجانیم | azerbaijanim
۰۹:۵۸:۵۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

#اروند بدبختی این که اون کارخانه که موشک خورده مثبت کردند اون کارخانه که هیج اسیب جنگی ندیده. منفی کردنند. ببین تو را خدا. رو چه کسانی حساب باز کردیم .سرمایه ما گذاشتیم. تو این راه… تف به ذات پلیدشما، امثال شما ازهر دشمنی .. دشمن تر هستید

لیست اخبار