جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
رحیم مرادی | verdi77
۱۰:۰۴:۵۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

#ثفارس سهم به هیچ وجه بالای 1500 نخواهند برد یه نوسان میخوان بگیرن حال کنن اگه تونستن سهامدار تو تله بندازن قفل صف فروش کنن تا 1000 پدر سهامدار رو دربیارن

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار