چه #فسبزوار تمیزی شد وقتی بر اساس تحلیل سهم می خری ، چند قدم از بقیه جلوتری…
-
محمد پور
#اخابر این سهم تا بالای 2000 ریال باید بره
-
عیار صف فروش خودرو هم پودر شد
-
نیسان
#ثشاهد اشغال ترین سهم
-
mohanad
فملی عمرا بذارن بیاد تا اون قیمتی که منتظرین
-
اخبار و اطلاعات و تحلیل بورس
😎 با رشد نقدینگی 70% و تورم88% ، دنبال یه رانت اساسی و شیرینم که وام 23% از بانک بگیرم یه 2-3 هزار میلیاردی در بدترین حالت ، همین اوراق دولتی رو میخرم و دوبله سود میکنم قیمت گذاری دستوری فرقی نداره کجا باشه…چه توی خودرو ، چه سود بانکی ، چه کاتد ، چه سیمان…
-
شتران فکر نکنم سهمی باشه بیشتر از شتران فروش داشته باشه
-
کانال حاج علی
#پدرخش بدون شرح با حجم عالی مجدد صف خرید☝️☝️☝️🧐
-
مهدی عظیمی، نگاهی بر الگوهایکلاسیک
کحافظ / سهام منفی ها رو بررسی کنید ✅
-
تازه های بورسی(A.B.G)
✅ #کپارس 3% #مثبت و در استانه صف خرید 👍
-
fered
#فملی کسی که توی شرایط فعلی ، سهام فملی را میفروشه ، کلا از بازار سرمایه ، چیزی یاد نگرفته .