تکشا صف فروش کم بشه کم کم برمیگرده
-
فملی حقوقی خودش میفروشه به خودش داداش من
-
am bourse
ثبهساز عرضه های ابشاری حقوقی و حقیقی رو شاهد خواهید بود
-
بکهنوج به علت رشد 30 درصدی و سفته بازی دوستان جدیدی که این سهمو خریدین من 7 ساله دارم زندگیم سیاه شده وام ارزی بسیار وحشتناکی داره تمام هیات مدیرها های قبلی هم خوب خوردندو بردند
-
فملی داداش اصن ربطی به شاخص نداره فملی مس گزارش سالانه اش خرابه سهم 2400 تومن سودسالانه 100تومن ترسیدن فروختند
-
آقای بازار / اپلیکیشن بنیادی بورس ایران
#وامید ورود پول هوشمند اخرین: 2.91% پایانی: 2.91% ⬛️پی بر ای : 6.8 💎@parsdevelop_support 👈 کانال پلاس 6 تیر 1405
-
داوه از فردا دیگه از منفی 3 هم تکان نخواهد خورد تا چند روز بعد از مجمع!
-
خساپا با خبر توافق اولیه کلیه سهم ها یه بالا خوب زدن این سهم اصلا تکون نخورده
-
شکوفه شاد
#غشهداب لطفا ی تحلیل درست اگه میدونین بدین. من تازه بعد چند سال فردا تقریبا ب قیمت سر ب سر میرسم. 70 میلیون دارم ازش. نگه دارم؟ تارگتها چند
-
تكنوفاند(اميرحسين محجوبي)
فزر-1405/4/6 به اون محدوده برسه بررسی میکنم برای ورود ✅@amir_mahjoobiii
-
بتا سهم
#بیوتیک در اردیبهشت 709 و فروردین 703 میلیارد ریال فروش زد 2 ماهه 1413 میلیاردریال بود و در خرداد بهتر شد و 1844 میلیارد ریال فروش داشت و 3ماهه 3257 میلیارد ریال شده است کمتر از مشابه سال قبل