📄گزارش عملکرد سالانه صندوق «مثقال» ▫️در این گزارش عملکرد یک ساله صندوق مثقال اگاه (منتهی به خرداد 1405) با نگاهی تحلیلی به ساختار پرتفوی و بازدهی های محقق شده در این مدت بررسی شده است. انچه در این گزارش می بینید: 🔸 روند رشد دارایی تحت مدیریت (AUM) مثقال 🔸 مقایسه عملکرد یک ساله مثقال با شاخص کل 🔸 مقایسه عملکرد یک ساله مثقال با بازارهای موازی 🔸 مقایسه عملکرد یک ساله مثقال با سایر صندوق های طلا 👈 بررسی جزییات عملکرد یک سال اخیر نشان می دهد صندوق مثقال عملکردی بهتر از میانگین صندوق های طلا داشته است. 👆 برای بررسی جزییات گزارش، فایل ان را دانلود کنید. ➖➖➖➖➖ @agahcom https://t.me/agahcom
-
کانال آتی طلا
#خصدرا الگو معتبره 32درصد مچ شد رو مقاومت و صف فروش بست
-
تهران بورس
الان #میدکو، #تایرا ، #پالایش و #شستا دارم.
-
Yousef۴۰۴pour
#شلرد ببینید چطور پ ارتی بازی جذب کردن یه مش ت ادم خ نگ با سرمایه مردم بازی میکنه بعداز 50 روز تعمیر فهمیدن اشتباه کردند
-
Ali
#شپاس نهنگ ها ورود کنند 💣💣
-
Trading
#بهپاک ما داریم میخریم ولی به منبع لایزال که وصل نیستیم
-
وارن بافت
🔹 کارنامه 12 ماهه «خاور» با سوداوری بسته شد 🔹 بررسی صورت های مالی تلفیقی 12 ماهه شرکت ایران خودرو دیزل نشان می دهد که این شرکت با رشد در تمامی ردیف های سوداوری، توانسته سال مالی 1404 را با یک کارنامه درخشان به پایان برساند. 🔹 همچنین درامدهای عملیاتی شرکت در سال 1404 با رشد 61 درصدی نسبت به سال گذشته، از رقم 30 هزار و 374 میلیارد تومان به 48 هزار و 813 میلیارد تومان رسیده است. 🔗 ادامه خبر… #خاور @shahrebours https://shahrebours.com/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%DB%B1%DB%B2-%D9%85%D8%A7%D9%87%D9%87-%D8%AE%D8%A7%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D8%A7-%D8%B3%D9%88%D8%AF%D8%A2%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87/
-
nas19971
#شپلی ازفردا سرخطی هم بزاری نمیرسه
-
احسان کریمی
#شسپا یک سهم عالی، بدون حاشیه، پر توان بنظرم فردا و پس فردا رو هم 3%+ میزنه.
-
I’m mOj TaBa
#کترام خاک بر سرت بکنن امین همتی که همیشه بازی تکراری انجام میدی . خب نفهم یکم ایده داشته باش متفاوت عمل کن صف فروش کردی ریز ریز میخری چس خورررر🤣🤣🤣
-
دنیای بورس
#وبملت درود متاسفانه چه بازی کثی…فی راه انداخته اند اگر سهم مشکل دارد چرا در پایین ترین قیمت میلیاردی خریدار هستید واگر با این شرایط که تحریمها برداتشه می شوند و سهام بانکی بیشترین نفع را دارد چراصف فروش کرده اید یعنی وجد…ان که هر حی…وانی هم دارد در وجود شما نیست من که میگم نیست.اصلا چرا سود سهام را به سهامدار نمی دهید ما نمی خواهیم افزایش سرمایه بدهید.فکر کردید نمی دانیم با این کلک افزایش سرمایه می خواهید سهامدار را از سود محروم کنید می دانیم اما فکر می کنیم شاید ش..رم کنید که می بینیم ش…رم هم ندارید