وسبحان حجم عالی در این قیمتها دست به دست شد این هفته بازیگر سهم را پر قدرت وارد کانال200میکند
-
Salar
خساپا سهمی مثل کسرا و اخابر رو فروختم دادم ثمسکن ونیرو خساپا خریدم یعنی بهترین ها رو با بدترین ها عوض کردم . امیدوارم اشتباه منو تکرار نکنید.
-
وحید صدقی
شتران #شتران هدف اول شتران 700 هدف دوم 1500، اونجا رو رد کنه، عددهای خیلی بالایی رو در انتظارش هست
-
فباهنر ممنون ولی الان 13درصد در ضررم
-
قاسم هاشمی
ثشاهد بالا برید پایین بیایید اینجا حمایت مهم سهمه
-
چکادِ بورس ( c.h.b)
#دلقما بروزرسانی هدف جدید : 450 t بازدهی 108 % دلقما از ادر ماه تا امروز اینجا بخوانید https://t.me/chakadbourse/21850
-
eng.sjhp 1352
چکاپا این سهم نه سودی داده و نه رشدی کرده واقعا سهامداران چکار باید بکنند
-
سیگنال روزانه
#فزر اگه اهل ریسک نیستید فردا بهترین موقع برای ورود هست ولی من امروزم صف فروش یه ناخنک زدم
-
حافرین تا اخر هفته میزان خرید واگن از 15 همت دولت را در میارم
-
خودرو فک کنم بورس رو هم هک کردن تو دوثانیه 600م صف فروش پودر شد
-
عدنان جعاوله
غزر نوسان ذات بازاره . فروشنده نباش . کرمان نوش جان دوستانی که گوش کردن و خریدن