📉ورود غول نفتی ایران به بورس رویای قدیمی بازارسرمایه درپیچ وخم حقوقی 🔹سازمان بورس پیگیر ورود شرکت های بزرگ دولتی از جمله شرکت ملی نفت ایران و شرکت ملی گاز به بازار سرمایه است. دراین خصوص باید به چند نکته توجه کرد: 🔹روابط مالی میان دولت، شرکت ملی نفت، صندوق توسعه ملی، بودجه عمومی و شرکت های تابعه طی سال های گذشته ساختاری پیچیده پیدا کرده؛ به گونه ای که تعیین دقیق درامد، هزینه، سود و تعهدات مالی این شرکت بدون اصلاح این ساختار امکان پذیر نیست. 🔹در بازار سرمایه، افشای اطلاعات دقیق درباره میزان فروش، درامدها، قراردادها و وضعیت مالی شرکت ها یک اصل اساسی محسوب می شود، اما بخش مهمی از اطلاعات مربوط به صادرات نفت ایران به دلیل تحریم ها ماهیتی محرمانه پیدا کرده است. 🔹شرکت نفت علاوه بر فعالیت اقتصادی، مسیول اجرای سیاست های کلان انرژی کشور، توسعه میادین مشترک، تامین خوراک صنایع، اجرای پروژه های راهبردی و انجام بسیاری از ماموریت های حاکمیتی است.در مقابل، سهامداران بورس انتظار دارند مدیریت شرکت صرفاً بر مبنای سوداوری و افزایش بازده سرمایه عمل کند./تسنیم @sedayebourse
-
کانال آتی طلا
#خصدرا الگو معتبره 32درصد مچ شد رو مقاومت و صف فروش بست
-
تهران بورس
الان #میدکو، #تایرا ، #پالایش و #شستا دارم.
-
Yousef۴۰۴pour
#شلرد ببینید چطور پ ارتی بازی جذب کردن یه مش ت ادم خ نگ با سرمایه مردم بازی میکنه بعداز 50 روز تعمیر فهمیدن اشتباه کردند
-
Ali
#شپاس نهنگ ها ورود کنند 💣💣
-
Trading
#بهپاک ما داریم میخریم ولی به منبع لایزال که وصل نیستیم
-
وارن بافت
🔹 کارنامه 12 ماهه «خاور» با سوداوری بسته شد 🔹 بررسی صورت های مالی تلفیقی 12 ماهه شرکت ایران خودرو دیزل نشان می دهد که این شرکت با رشد در تمامی ردیف های سوداوری، توانسته سال مالی 1404 را با یک کارنامه درخشان به پایان برساند. 🔹 همچنین درامدهای عملیاتی شرکت در سال 1404 با رشد 61 درصدی نسبت به سال گذشته، از رقم 30 هزار و 374 میلیارد تومان به 48 هزار و 813 میلیارد تومان رسیده است. 🔗 ادامه خبر… #خاور @shahrebours https://shahrebours.com/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%DB%B1%DB%B2-%D9%85%D8%A7%D9%87%D9%87-%D8%AE%D8%A7%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D8%A7-%D8%B3%D9%88%D8%AF%D8%A2%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87/
-
nas19971
#شپلی ازفردا سرخطی هم بزاری نمیرسه
-
احسان کریمی
#شسپا یک سهم عالی، بدون حاشیه، پر توان بنظرم فردا و پس فردا رو هم 3%+ میزنه.
-
I’m mOj TaBa
#کترام خاک بر سرت بکنن امین همتی که همیشه بازی تکراری انجام میدی . خب نفهم یکم ایده داشته باش متفاوت عمل کن صف فروش کردی ریز ریز میخری چس خورررر🤣🤣🤣
-
دنیای بورس
#وبملت درود متاسفانه چه بازی کثی…فی راه انداخته اند اگر سهم مشکل دارد چرا در پایین ترین قیمت میلیاردی خریدار هستید واگر با این شرایط که تحریمها برداتشه می شوند و سهام بانکی بیشترین نفع را دارد چراصف فروش کرده اید یعنی وجد…ان که هر حی…وانی هم دارد در وجود شما نیست من که میگم نیست.اصلا چرا سود سهام را به سهامدار نمی دهید ما نمی خواهیم افزایش سرمایه بدهید.فکر کردید نمی دانیم با این کلک افزایش سرمایه می خواهید سهامدار را از سود محروم کنید می دانیم اما فکر می کنیم شاید ش..رم کنید که می بینیم ش…رم هم ندارید