گفتنی ها رو قبلا گفتیم شستا و فارس از نظر ارزش مارکت فاصله بسیار زیاد خودشون با فملی رو باید جبران کنند نوبت جامونده هاست… گروه خودرو با تمام خاک بر سریش از رالی اخبر بازار خیلی عقبه @BehnamSamadi_org ☑️
-
منوچهر
#سپید پی به ای فورارد فعلا زیر 3 شده تا 4-5 فعلا باهاش باشیم ببینیم چکار میکنه
-
سیگنال روزانه
این بازار بورس ما جالبه سشنبه صف خ شپدیس یه بار اخر وقت 400م شد الان صف خ نیست
-
پورتفولیو
زمانبندی پرداخت سود #شاراک برای سهامداران سجامی حقیقی، صندوق های سرمایه گذاری و حقوقی ها دارنده حداکثر 100 میلیون برگ سهم : 1405/06/15 تاریخ مجمع : سه شنبه 1405/04/20 📊برای شرکت در ازمون سنجش ریسک و اهداف مالی سرمایه گذار و دریافت سبدی با وزن های بهینه دارایی های مالی به ربات هوشمند پورتفولیو مراجعه نمایید : 🆔 @portfolioriskbot 🆔 @portfolioteam
-
بورس۲۴ | Bourse24
معاملات متعادل #غناب در محدوده 809 ریال، 1,2%+ با حمایت 59 درصدی حقوقی و برتری 35 به 30 میلیون تومانی سرانه خرید به فروش حقیقی #بازار_بورس #بازار_بورس_ایران #نبض_بازار @bourse24ir
-
💎سیگنال طلایی 💎
اگه صف خریدها عرضه شد نمادهای ذیل اضافه میکنیم #تاپیکو #شستا #شپنا #فرابورس #بورس
-
آرین بورس
#کسعدی خرید بالای 1100 باشد حد ضرر 900 باشد اعداد خرید و حد ضرر رعایت شوند مقادیر نزدیک هم می باشند مقدار خرید کم باشد 30 خرداد ماه
-
بورس۲۴ | Bourse24
جهش 400 درصدی درامد «ابین» در سه ماهه نخست 1405 به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت کشت و صنعت اب شیرین که سهام ان با نماد «ابین» در بورس اوراق بهادار تهران معامله می شود، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خرداد 1405 خود را منتشر کرد. https://www.bourse24.ir/news/358675/
-
همتا
#خموتور شد از صف فروش
-
پیشگو بورس دلار طلا
#وگردش ✅همچنان قفل صف خرید 🔒 🙊
-
آرین بورس
#کسعدی 21 میلیون صف خرید این قدرت سهم های ماست🌹🌹🌹👏👏👏