#اروند صف فروش رو ببین انگار 100درصد سود داده دارند برای خروج سبقت می گیرند با این تفاسیر این هفته هم باید منتظر منفی های بیشتر باشیم البته به ذایقه اساتید میدونم خوش نمیاد ولی حقیقت همینه که هست
-
فملی حقوقی خودش میفروشه به خودش داداش من
-
am bourse
ثبهساز عرضه های ابشاری حقوقی و حقیقی رو شاهد خواهید بود
-
بکهنوج به علت رشد 30 درصدی و سفته بازی دوستان جدیدی که این سهمو خریدین من 7 ساله دارم زندگیم سیاه شده وام ارزی بسیار وحشتناکی داره تمام هیات مدیرها های قبلی هم خوب خوردندو بردند
-
فملی داداش اصن ربطی به شاخص نداره فملی مس گزارش سالانه اش خرابه سهم 2400 تومن سودسالانه 100تومن ترسیدن فروختند
-
آقای بازار / اپلیکیشن بنیادی بورس ایران
#وامید ورود پول هوشمند اخرین: 2.91% پایانی: 2.91% ⬛️پی بر ای : 6.8 💎@parsdevelop_support 👈 کانال پلاس 6 تیر 1405
-
داوه از فردا دیگه از منفی 3 هم تکان نخواهد خورد تا چند روز بعد از مجمع!
-
خساپا با خبر توافق اولیه کلیه سهم ها یه بالا خوب زدن این سهم اصلا تکون نخورده
-
شکوفه شاد
#غشهداب لطفا ی تحلیل درست اگه میدونین بدین. من تازه بعد چند سال فردا تقریبا ب قیمت سر ب سر میرسم. 70 میلیون دارم ازش. نگه دارم؟ تارگتها چند
-
تكنوفاند(اميرحسين محجوبي)
فزر-1405/4/6 به اون محدوده برسه بررسی میکنم برای ورود ✅@amir_mahjoobiii
-
بتا سهم
#بیوتیک در اردیبهشت 709 و فروردین 703 میلیارد ریال فروش زد 2 ماهه 1413 میلیاردریال بود و در خرداد بهتر شد و 1844 میلیارد ریال فروش داشت و 3ماهه 3257 میلیارد ریال شده است کمتر از مشابه سال قبل