#ثعتما به زودی قفل در صف خرید می شود برای هدف 3500 تومان
-
شکوفه شاد
#غشهداب لطفا ی تحلیل درست اگه میدونین بدین. من تازه بعد چند سال فردا تقریبا ب قیمت سر ب سر میرسم. 70 میلیون دارم ازش. نگه دارم؟ تارگتها چند
-
تكنوفاند(اميرحسين محجوبي)
فزر-1405/4/6 به اون محدوده برسه بررسی میکنم برای ورود ✅@amir_mahjoobiii
-
آقای بازار / اپلیکیشن بنیادی بورس ایران
#غشهداب قدرت خریدار اخرین: 2.96% پایانی: 2.96% 🟩پی بر ای : 5.91 💎@parsdevelop_support 👈 کانال پلاس 6 تیر 1405
-
بتا سهم
#بیوتیک در اردیبهشت 709 و فروردین 703 میلیارد ریال فروش زد 2 ماهه 1413 میلیاردریال بود و در خرداد بهتر شد و 1844 میلیارد ریال فروش داشت و 3ماهه 3257 میلیارد ریال شده است کمتر از مشابه سال قبل
-
NoavaranAmin
انتی بیوتیک سازی ایران (#بیوتیک) گزارش #فعالیت_ماهانه (#خرداد_1405) دوره 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 سال مالی منتهی به: 1405/12/29 @NoavaranAmin ✅افزایش 159.77 درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با ماه گذشته ✅رشد 26.13 درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با خرداد 1404 ⭕️کاهش (32.43) درصدی فروش 3 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تحلیل بیشتر در: @NoavaranCodal
-
بازارهای مالی بورس کالای ایران
💢 گزارش رتبه بندی صندوق های کالایی بورس کالای ایران خرداد ماه 1405
-
Yalesaratboors
#غگیلا پرچم بالا تا 30000 با غگیلا فروش ممنوع
-
احمد صفری درباغی
وبملت دوستان سلام. یک پله یعنی چند واحد؟
-
بورس نو
#پدرخش از صف فروش تا صف خرید رسید و مجددا پایین اومد اما قدرت خریدار حقیقی بالاتره 5100 رو پرقدرت خرید بزنند می تواند صف خرید ببندد و نوسانگیرها رو پیاده بکند https://t.me/Fshaer1369
-
حسین
#شیران گزارش فروش ماه فلانش ، فلان میزان هست . باشه که چی .. اینا رو ول کنید میره تو جیب یه عده خاص .. به چه درد سهامدار خورده تا الان؟