تشکیل صف خرید دوباره در نماد #بوعلی در قیمت 3,272 تومان #بازار_بورس #بازار_بورس_ایران #نبض_بازار @bourse24ir
-
نیما یکزمان
فملی قیمت فملی تابستان گذشته هیچگاه کمتر از 500 نبوده است و همیشه بالای 500 نوسان داشته
-
تک سهم غنوش
غنوش بله تو صف فروش مقداری غنوش خریدم مجدد و امیدوارم که به روند صعودی برگرده
-
اهرم دکتر ادیب حرکت کرد ضستا 4046 نوکل به خدا
-
💠 سامان تحلیل 💠
صف فروش سنگین سایپا برای بار دوم جمع شد 12 کد حقوقی در حال خرید سهم سهامداران تودلی و شرکت در انتظار ازاد شدن سهام وثیقه سایپا در بانک تجارت ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🆔 ادرس کانال های سامان تحلیل: تلگرام بله روبیکا 🌐سایت کارگزاری بانک سامان : https://samanbourse.ir ☎️ مرکز تماس و پشتیبانی: 43024000 - 91001347 💠در مسیر تحلیل،اگاهی و تحول… 💠 https://rubika.ir/samantahlil https://t.me/Samantahlil
-
علی
#سفاسی سهم خشک خشک شده و اصلا فروشنده نداره از الان 5 برابر بشه تازه به سقف سال 99 میرسه افزایش سرمایش هم قیمت سهم را 29 تومان میکنه که با این تعداد سهم اصلا سهمی با این قیمت نداریم. توصیه میکنم سهم را نگاه نکنید چون ممکنه هیجانات باعث تصمیم غلط بشه. حجم مبنا با فرمول جدید گاهی سک میشه و گاهی تغییر میکنه جای نگرانی نداره چون نوسان گیرها میفروشن و حجم مبنا پر میشه سهم باید دست به دست بشه و پول جدید واردش بشه
-
alikhan
#وتجارت دوستان فردا وبملت میاد پشت وبصادر و تجارت میگیره فروشنده نباشید پشیمان میشوید
-
الف. بافقی
#وبملت دو ساعت شروع بازار بالای ده میلیارد سهم معامله شد، رکورد زده میشه از منفی 3 امروز استفاده کنید پولبک تکمیل و فردا صف خرید متوالی رو شاهد هستیم حجم امروز و تابلو حرف های زیادی برا گفتن داره
-
BOURSE99📉📈
@bourse99 اروند و گپ جذاب. به نظر میرسه اینجا جمع بشه
-
.:MAHDI:.
#پارس مجدد سرکوب قیمتی توسط حقوقی جمع کردن در کف قیمت یا چی ؟ نابود سازی سهم یا چی ؟ بزخری یا چی ؟
-
رضا الف
#پتایر نکنه پتایر میفروشین تو منفی حجم بالا برین کرمان بخرین؟! :) خیال نکنید دوباره میشه 149. :)