#وبملت فعلا کفی داریم در محدوده 130 و سقفی داریم محدوده 170یک فاصله 30 درصدی
-
خودرو اخه با بقیه بازار رفته بالا و سود داده حالا داره با بقیه بازار صف. فروش میشه
-
کارگزاری دانایان
🔷 #نقشه_بازار | شروع پرعرضه بازار سهام در شروع هفته 🔹 17 همت، کماکان ارزش سفارشات صف های خرید 🔹 عرضه در اهرمی ها، خودرویی ها، فملی و وبملت 🔹 تقاضا در شستا و پالایشی ها 🔹 61 درصد بازار در دامنه مثبت 📱 @danayanbroker
-
وبملت اره اینجوری دلتو صابون بزن
-
گلدن بورس
🟢بازار در ابتدای معاملات امروز، شاهد شکل گیری تقابلی اشکار بین دو گروه از نمادهای بورسی است. در حالی که فشار فروش در نمادهایی چون #فملی و برخی نمادهای اهرمی به چشم می خورد، اما تقاضای قابل توجه در نمادهای بزرگی مانند شستا، فارس و شرکت های پالایشی، نبض بازار را در دست گرفته @Goldenn_Bourse
-
آقای بازار / اپلیکیشن بنیادی بورس ایران
#غگز خروج پول هوشمند اخرین: -2.91% پایانی: -2.91% 🟥پی بر ای : 410 --- گران،شدیدا پر ریسک 💎@parsdevelop_support 👈 کانال پلاس 6 تیر 1405
-
آقای بازار / اپلیکیشن بنیادی بورس ایران
#شگامرن خروج پول هوشمند اخرین: -0.96% پایانی: -0.9% 🟥پی بر ای : 77.57 --- گران،شدیدا پر ریسک 💎@parsdevelop_support 👈 کانال پلاس 6 تیر 1405
-
آقای بازار / اپلیکیشن بنیادی بورس ایران
#ناما حجم مشکوک اخرین: 1.76% پایانی: 2.54% ⬛️پی بر ای : 7.5 💎@parsdevelop_support 👈 کانال پلاس 6 تیر 1405
-
آقای بازار / اپلیکیشن بنیادی بورس ایران
#بگیلان قدرت خریدار اخرین: 2.97% پایانی: 2.86% ⬛️پی بر ای : 9.85 💎@parsdevelop_support 👈 کانال پلاس 6 تیر 1405
-
saman
سخزر چند ماهه مدیرعامل جدید اومده وقت سهم منفی هست.. از بقیه سیمانی ها یاد بگیرین ارزش بازار سهام خود رو چجوری خوب مدیریت میکنن..
-
مهدی حسنی
وغدیر عجب فیلمی شده این سهم ! :))))