#وبملت فوتبال هم مساوی شد
-
بورسیب|Bour$iB
#اهرم و #موج منفی ها #پیشنهاد حباب بالای 12 عالی.. بر میگردن با سرعت
-
بورس۲۴ | Bourse24
حقوقی ها در حال خرید #فزر در محدوده 12 هزار تومان هستند. #بازار_بورس #بازار_بورس_ایران #نبض_بازار @bourse24ir
-
حامد پارس
#کرمان پایانی داره میاد پایین وقتی شخص از 2600 رشد کرده تا 5200 این سهم هیچ رشدی نداشته ینی صعودی در کار نیست
-
ichi_charts
منفی های #ناما بررسی کنید
-
بورس ایل
#فملی منفی میشه باید #اهرم چ #توان صف فروش بشن فعلا باید منتظر حجم خورد پالایشیا باشیم چون فکر کنم #شتران میخواد برگردن ب سمت 500 تومن
-
خبرگزاری تسنیم
ورود غول نفتی ایران به بورس •️رویای قدیمی بازارسرمایه درپیچ وخم حقوقی 🔹سازمان بورس پیگیر ورود شرکت های بزرگ دولتی از جمله شرکت ملی نفت ایران و شرکت ملی گاز به بازار سرمایه است. دراین خصوص باید به چند نکته توجه کرد: 1⃣-روابط مالی میان دولت، شرکت ملی نفت، صندوق توسعه ملی، بودجه عمومی و شرکت های تابعه طی سال های گذشته ساختاری پیچیده پیدا کرده؛ به گونه ای که تعیین دقیق درامد، هزینه، سود و تعهدات مالی این شرکت بدون اصلاح این ساختار امکان پذیر نیست. 2⃣-در بازار سرمایه، افشای اطلاعات دقیق درباره میزان فروش، درامدها، قراردادها و وضعیت مالی شرکت ها یک اصل اساسی محسوب می شود، اما بخش مهمی از اطلاعات مربوط به صادرات نفت ایران به دلیل تحریم ها ماهیتی محرمانه پیدا کرده است. 3⃣-شرکت نفت علاوه بر فعالیت اقتصادی، مسیول اجرای سیاست های کلان انرژی کشور، توسعه میادین مشترک، تامین خوراک صنایع، اجرای پروژه های راهبردی و انجام بسیاری از ماموریت های حاکمیتی است.در مقابل، سهامداران بورس انتظار دارند مدیریت شرکت صرفاً بر مبنای سوداوری و افزایش بازده سرمایه عمل کند. tasnimnews.ir/3626577 @TasnimNews
-
خودرو هم صف فروش
-
خساپا نون سنگک شده 70000 این هنوز زیر 100 هست!!! عجب ! یه مسافرت می ری بر می گردی همچی دو برابر می شه این سهم منفی منفی :-)
-
چرخه معاملات بورس (vip)
#شجم و #میدکو واچ
-
نارنج اهرم به فنا رقت