#وبملت
-
بورس و ارز با رابینز (VIP)
#خساپا محدوده شکست الگو قرار داره و بعد از شکست مقاومت خودروییها میشن ان چیزی که می خوایم و بزودی با صفهای پی درپی خوشحال می کنند بازار را، در کل مقاومت حجم می خواد و اذیت هم میکنه🔰 📌 @robbinstreders
-
نظاره گر
اهرم احتمال صف خرید هست
-
بورس تاز
افزایش تقاضا در صندوق های #اهرم #نارنج #موج #شتاب #دوایکس @borstaz1
-
محسن
#ثنظام این سهم به شدت خشک شده. اخرین فرصت های ورود. بماند به یادگار
-
شکربن دوستان افزایش سرمایه این سهم کی هست و تو چه مرحله ای هست؟ من بخاطر افزایش سرمایه خریدم🥲
-
سلطان
سصفها تامین مالی از راه حرامزادگی
-
💎کانال سهامداران الماس سبز💎
#کاما هم بوی صف خرید میده
-
وپارس چقدر یک سهم می تونه اشغال باشه. وپاسار شده 1100 اونوقت این اشغال 190
-
Mohammad8136
#کاما تو دوران طلایی بورس رشدهای حدود 10 برابری داشت. الان هم با p/e فعلی 4 قطعا رشد خوبی خواهد داشت. به شدت توصیه به نگهداری تا پایان سال دارم
-
ebad
فزر سلام سفارش گیری مسگون تمام شده یا میشه سفارش گذاشت،,