🔴 بازده 40%ی بورس، صدرنشین بازارهای سرمایه شد امارهای جدید نشان می دهد بورس تهران از ابتدای سال 2023 با رشد 40 درصدی، بالاترین بازدهی را نسبت به سایر بازارهای سرمایه گذاری داشته است. امارهای تازه منتشر شده نشان می دهد بازار سرمایه ایران از اغاز سال جاری تا کنون 40 درصد رشد داشته است. این رشد، بورس تهران را به بالاترین بازدهی میان بازارهای سرمایه گذاری داخلی و بین المللی ارتقا داده است. بر اساس این داده ها، سایر بازارهای سرمایه گذاری نسبت به بورس عملکرد کمتری داشته اند. رشد 40 درصدی نشان دهنده افزایش تقاضا برای سهام و جذب سرمایه گذار جدید است. تحلیل گران بازار این افزایش را نتیجه ترکیبی از عوامل اقتصادی و سیاست های حمایتی می دانند. هیچ گونه اطلاعات دیگری دربارهٔ شاخص های دیگر یا جزییات بخش های خاص ارایه نشده است. داده های ارایه شده توسط نهادهای اماری رسمی بازار سرمایه تایید شده اند. این نتایج نشان دهنده موقعیت برتر بورس در سال جاری است. 🔗 منبع: اقتصاد انلاین - مشاهده اصل خبر #بورس https://www.eghtesadonline.com/fa/news/2146847/رکورد-تازه-بورس-در-سال-جاری-رشد-40-درصدی-سهام-بورس-را-صدرنشین-بازارها-کرد
-
بورس و ارز با رابینز (VIP)
#خساپا محدوده شکست الگو قرار داره و بعد از شکست مقاومت خودروییها میشن ان چیزی که می خوایم و بزودی با صفهای پی درپی خوشحال می کنند بازار را، در کل مقاومت حجم می خواد و اذیت هم میکنه🔰 📌 @robbinstreders
-
نظاره گر
اهرم احتمال صف خرید هست
-
بورس تاز
افزایش تقاضا در صندوق های #اهرم #نارنج #موج #شتاب #دوایکس @borstaz1
-
محسن
#ثنظام این سهم به شدت خشک شده. اخرین فرصت های ورود. بماند به یادگار
-
شکربن دوستان افزایش سرمایه این سهم کی هست و تو چه مرحله ای هست؟ من بخاطر افزایش سرمایه خریدم🥲
-
سلطان
سصفها تامین مالی از راه حرامزادگی
-
💎کانال سهامداران الماس سبز💎
#کاما هم بوی صف خرید میده
-
وپارس چقدر یک سهم می تونه اشغال باشه. وپاسار شده 1100 اونوقت این اشغال 190
-
Mohammad8136
#کاما تو دوران طلایی بورس رشدهای حدود 10 برابری داشت. الان هم با p/e فعلی 4 قطعا رشد خوبی خواهد داشت. به شدت توصیه به نگهداری تا پایان سال دارم
-
سهام ارزنده
سلام. رحمان جان قمرو چرا صف فروشه؟؟