🌊 صندوق اهرمی «موج» پرطرفدار فیروزه با ثبت بازدهی 82 درصدی در یک ماه، الفای 50 درصدی نسبت به شاخص کل خلق کرده است. در روز معاملاتی اخیر قیمت تابلوی صندوق 7 درصد زیر ارزش ذاتی (NAV) معامله می شود که مدیر صندوق برای حذف این حباب منفی، ابطال واحدهای ممتاز را کلید زده است، این شکاف قیمتی در کنار نقدشوندگی 1900 میلیارد تومانی، فرصت ورود ایده الی برای جاماندگان از روند صعودی مارکت است. پورتفوی بنیادی «موج» پتانسیل جهش بالایی در یک سال اینده دارد. وزن سنگین فلزات و معادن با لیدری فملی (سود براوردی 500 همتی) و تاصیکو (ارزش تفتان معادل کل ارزش بازار شرکت)، هلدینگ های چندرشته ای مانند وغدیر با چشم انداز سود 120 همتی و وبانک با تقسیم سود 50 درصدی نسبت به قیمت فعلی، در کنار جاماندگان جذابی مثل حسینا، دتماد و شیراز، ساختار اهرمی این صندوق را به محرکی قدرتمند برای بازدهی مضاعف تبدیل کرده است. 💎 گزارش ویژه «نگاهی به پرتفوی موج» در چهار بخش منتشر شده است: 1️⃣ بخش اول: فملی، تاصیکو، وخارزم 2️⃣ بخش دوم: شستا، وغدیر، وبانک 3️⃣ بخش سوم: ونوین، شپنا، وخاور، سفارس، سشرق، سهگمت، سغدیر و حسینا 4️⃣ بخش چهارم: قرن، شیراز، دتماد 🔙 مشاوره تخصصی و رایگان سرمایه گذاری 🔜 +982179672000 💎 @firouzeh https://t.me/bourse_automation/25229 https://t.me/bourse_automation/25240 https://t.me/bourse_automation/25241 https://t.me/bourse_automation/25242 https://t.me/bourse_automation/25244 https://t.me/+989001079672
-
ali.m
#وغدیر اغاز رالی پر قدرت غدیر
-
یوسف جهاندیده
ثفارس 👈ورود صندوق اهرم به فن افزار 💯
-
سامان صادقی
شپدیس بسیار ارزنده هست شپدیس در این قیمت
-
UT TRADER
#دارایکم #وبملت #موج بعد درجا زدن این چند روز میتونه رشد خوبی پیش رو داشته باشه
-
شپدیس عجب حمایتی شد تو قیمت 1307 دم حقوقی گرم فکر کنم این هفته کامل دیگه تو محدوده مثبت معامله بشه
-
امید
سبجنو سود مجمع بانک ملی واریز شد
-
کیوان سهیلی
نارنج اهرم چه دلی دارن نوک قله می خرن ؟!
-
حسن عظیمی
نوری نوری اگر طلا استخراج کنه. بازارسرتاسر مثبت باشه. اگر 1سال بسته باشه وبازار 500 درصدرشدکنه. بازهم نوری این سهم ا. ش. غ. ا. ل منفیه!!!! از این سهم ج. ه. ن. می بایدخارج شد!!
-
فزر اگرتعلیق نمی کردندوضعیت سهم اینطوری نمیشد
-
تکنوفاند قنبری
خنور زیر مقاومت 980 تمن صف خرید دارد