جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
سرنوشت | 123soltan
۲۳:۱۵:۳۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

شپلی ما خون دل خوردیم پای این سهم دوست ندارم چهارتا نوسانگیر یا بد بین یا حتی خوش بین بیان اعصاب و روان ما رو بهم بریزن انشالله خدا کمک کنه و عوامل محترم هم تلاش خودشون رو بکنن ما هم پای سهم میمونیم در ارامش کامل به اهداف برسیم نیاز به بوق و کرنا نداریم

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار