جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
آرش | bahamas45
۲۲:۴۴:۰۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

#وتوکا از صبح تاشب میای اینجا هی میگی فلان کار رو بکنن که به نفع پرسنل بشه بهمان کار رو بکنن که به سود کارگران بشه- مگه شما کارگزینی و نیروی انسانی ندارید که یک سره اینجا شده تابلو اعلانات شرکت برای پرسنل؟ با اسم واقعیت هم میای که کلی مجیز میگی احیانا مسولین شرکت ببینن که برات نمره مثبت ثبت بشه- واقعا چقدر ادم میتونه بی کلاس و چیپ و مجیز گو و بادمجون دور قاب چین باشه اخه.

لیست اخبار