جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
ققنوس | farrahijavad318
۲۲:۰۲:۱۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

#وپویا این سهم شناوری زیادی ندارد کمتر از 20 درصد ! و بخاطر اینکه فروشنده ندارد حجم زیادی هم نمی خورد! بنظر میرسد استان قدس که بیش از 80 درصد سهم را در اختیار دارد و هر سهم را بالای 400 تومان و بصورت یکجا خریده است احتمالاً می خواهد با خسته کردن سهامداران 100 درصد شرکت را از ان خود کند و اگر چنین فکری داشته باشند به سخاوت صاحب اصلی سهم که امام رضا ( ع) است خیانت می کنند و در اینده مردم سمت شرکت های وابسته به استان قدس نخواهند رفت !

لیست اخبار