جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
علی تبرزدی | shah.32186hagigat
۲۱:۴۶:۲۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

واعتبار تاحالا طرف یکبار نگفته میره بالا رو 150 تومن هم میگفت تا 120 میاد گمراه کردن نیست پس چیه نوسانگیر هم باشه تویه برهه ای باید منتظر بالا رفتن سهم باشه فقط Boقhi حقوقی هستش

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار