گشان بدی که روند کند صعودی برای سهم داره هیچ کس نمیتونه خارج بشه ازش، حتی اگر درست تشخیص بدی که کلیت بازار فلان موقع قراره وارد اصلاح بشه، چون این رشد خاصی نکرده نمیشه ازش خارج شد و این بزرگترین معضل سهامداران اینطور سهم ها بوده و هست. برای همین بازیگر باید شتاب بده به حرکت سهم…
-
mohsen
#حافرین سهم کاملا خشک خشک است و اشباع فروشنده دقیقا از فردا حجم ها کاهش پیدا می کنه تقاضا بشدت افزایش پیدا می کند میریم برای هدف اول 240 ت
-
كانال تحلیلی پدر خوانده بورس
🔄 مهم ترین تغییرات لات معاملاتی نمادها در سیستم ارسال سفارش کارگزاری ها که از فردا شنبه 6 تیرماه اعمال میشود: 🔺 سهام زیر 100 تومان نمادهایی مانند خودرو، خساپا، وتجارت و وبصادر بیشترین افزایش را تجربه می کنند. حجم هر لات از 400 هزار سهم به 3 میلیون سهم می رسد؛ یعنی حدود 7.5 برابر گذشته. 🔺 سهام 100 تا 300 تومانی نمادهایی مانند شستا، وبملت، غشهداب و درازک از این پس با لات یک میلیون سهمی معامله خواهند شد؛ در حالی که پیش از این لات معاملاتی ان ها 400 هزار سهم بود. 🔻 سهام 300 تا 500 تومانی در این محدوده، لات معاملاتی کاهش یافته و از 400 هزار سهم به 300 هزار سهم می رسد. خگستر از جمله نمادهای این گروه است. 🔺 سهام 500 تا 1000 تومانی برای این دسته، لات معاملاتی از 200 هزار سهم به 300 هزار سهم افزایش پیدا می کند. #حکشتی نمونه ای از این گروه است. ❗️🔻 سهام 3.000 تا 10.000 تومانی کاهش لات سفارش از 100 هزارسهم در هر سفارش به 30 هزار سهم !! ❗️🔻سهام 10.000 تا 30.000 تومانی کاهش لات سفارش از 50 هزارسهم در هر سفارش به 10 هزار سهم !!
-
پدیده ایرانیان
#جهت انجام معاملات #خرید و یا #فروش #ابنیه خود می توانید با ما. #مشورت. و هماهنگ نمایید بالاتر از #تابلو می خریم پایین تر از #تابلو می فروشیم این رسالت ماست ❤️✅🌹 09152002475
-
احمد .
دزاگرس من قبل از اینکه گزارش فروش خرداد دزاگرس بیاد ، حدود 70 درصد پورتفو رو دزاگرس کردم. بعید می دونم که بتونم فردا با سرخطی اضافه کنم. به همین دلیل احتمالا "دتماد" بخرم. انتظار یک گزارش خوب از اون هم دارم.
-
saeid st
اروند ی سوال دارم ، پتروشیمی کازرو ، ممسنی ، دهدشت چی تولید میکنن؟ اگه جواب سوال منو پیدا کردی اونوقت متوجه میشی که اروند باید نگهداری یا بفروشی
-
IMEX CHANNEL
#خکاوه اون هایی که مفت فروشن 350 بفروشنش. بقیه حداقل 800 حداکثر 2000
-
پدیده ایرانیان
با عرض سلام و ارزوی قبولی طاعات و عبادات همراهان عزیز کانال #پدیده_ایرانیان به ازای هر سهم یک تومان سود به سهامداران عزیز ابنیه تعلق گرفت همچنین شرکت جهت بردن نماد #ابنیه به تابلو بالاتر از سهامداران عزیز نظر خواهی کرد که با رای اکثریت شرکت پروسه این کار را اغاز می کند… به نظر نماد #ابنیه تا برج 8 نهایتا و شاید هم زودتر در تابلو بالاتر معامله شود
-
فرهنگ سرمایهگذاری
#فولاژ و گزارش ماهانه خوب. @farhangesarmayegozari
-
ماهان بهرام خان
#کرمان فرصت داد فقط بخرید .. ی رشد شارپ میزنه بزودی…
-
شپنا ناظر باید رسیدگی کنه حقیقی هایی که سنگین میفروشن و میان توی صف خرید اردر میزارن ،،بعد ویرایش و ته صف