#خودرو .باسلام باتوجه به اینکه مدت مدیدی است که از ریزش و منفی شدن طلا وصندوق طلا سپری می شود میبایست ازاین به بعد صعود کنند.
-
علی
#شپلی بقدری. سهم عقب است. از بورس. و دیگر بازارها که گفتنی. نیست. عده ای. پی در پی صحبت از سفته بازی را عنوان می کنند. این سهم. اگر امروز 8 هزار تومان هم بود. باز قیمتش. پایین تر. از رشد تورم. بود. سفته بازی. و دلالی دقیمت ور بازار های مسکن. و خودرو. و گوشت. و طلا. و دلار. و لوازم خانگی. و لوازم یدکی. و حتی قیمت 50 تا بیش از 100 برابری بستنی. و پفک و چیپس. و. ادامس نوشابه. و…است که با دلالی ها و…به این حد رشد کردند. و هنوز هم ادامه دارد. 7 تا 8 سال. بورس منفی. و درجا زد. و قیمت. تمام کالاها رکورد. زدنند. بازار بورس دستوری. موجب شکل گیدی رشد دلالی ها. و رشد تورم گردید. باعث کاهش ارزش پول. بورس. بقدری از دیگر بازارها. عقب نگه داشته شده است. که امروز همگان به این موضوع واقف هستند
-
ebr4him ghasemi
#شپلی
-
غالبر انشالله
-
شمواد دوستان من فردا یه 230000 هزار میخوام درخواست بدم به نظر شما برای کوتاه مدت جواب میده یا شپنا و یا شبندر بگیرم.
-
اخبار شرکتها و مجامع
#قلرست | فروش خرداد بالاتر از میانگین سال مالی؛ قند لرستان همچنان در مسیر رشد گزارش فعالیت ماهانه قند لرستان نشان می دهد شرکت روند رو به رشد درامدهای خود را حفظ کرده و در خردادماه نیز عملکردی فراتر از میانگین سال مالی به ثبت رسانده است. بر اساس گزارش منتشر شده، درامد شرکت در خردادماه به 2,821 میلیارد ریال رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل 98 درصد رشد داشته است. همچنین مجموع درامد 10 ماهه شرکت به 20,837 میلیارد ریال رسیده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 184 درصد افزایش را نشان می دهد. میانگین فروش ماهانه شرکت در 10 ماه گذشته حدود 2,084 میلیارد ریال بوده و فروش خرداد حدود 35 درصد بالاتر از این میانگین ثبت شده است؛ موضوعی که نشان می دهد روند درامدی شرکت در ماه های اخیر همچنان در سطح مطلوبی قرار دارد. در مجموع، گزارش جدید قلرست علاوه بر ثبت رشد قابل توجه نسبت به سال گذشته، از تداوم عملکردی بهتر از میانگین سال مالی حکایت دارد؛ موضوعی که می تواند بیانگر حفظ شتاب فروش شرکت در ادامه سال باشد. @akhbar_majame
-
فملی #مس جهانی 1.15+ قیمت لحظه ای 13545 دلار… #فملی
-
بورس۲۴ | Bourse24
#شاروم پتروشیمی ارومیه تنها 20 درصد رشد سود داشته که بسیار کمتر از انتظار است. این شرکت به ازای هر سهم 84 تومان سود محقق کرده است. پیش بینی 1405 حدود 140 تومان است. قیمت هر سهم 1300 تومان و با فرض تقسیم 90 درصدی، پی به ای بعد مجمع حدود 9 است و سهم گران است. @bourse24ir
-
فن افزار گزارش فروش خرداد ضعیفه .
-
بورس نو
📊 دیده بان #هوشمند بازار سرمایه 📅 5تیر 1405 ◀️ خروجی غربالگری داده محور این دیده بان با ترکیب معیارهای ورود پول حقیقی، ارزش گذاری، حجم معاملات، قدرت روند و نقدشوندگی تهیه شده و هدف ان شناسایی نمادهای قابل بررسی در مراحل اولیه ورود نقدینگی است. 💰 ورود پول هوشمند و افزایش تقاضا نمادهایی که نشانه هایی از ورود نقدینگی و افزایش تقاضای حقیقی را نشان داده اند: ✅ #دسبحان ✅ #ناما ✅ #وساپا ✅ #دلقما ✅ #پاریز 📌 این نمادها برای بررسی رفتار خریداران و حجم معاملات در روزهای اینده قابل رصد هستند. 📉 ارزنده ترین نمادها از منظر ارزش گذاری بر اساس ترکیب P/E، EPS، نقدشوندگی و وضعیت بنیادی: ⭐ #میدکو ⭐ #ورنا ⭐ #خگستر ⭐ #تاصیکو ⭐ #برکت 📌 این نمادها از منظر ارزش گذاری نسبت به بخش مهمی از بازار در وضعیت مناسب تری قرار دارند. 🚀 نمادهای نزدیک به شکست سقف 30 روزه در صورت افزایش حجم معاملات، احتمال تداوم روند در این نمادها بیشتر خواهد بود: 🔹 #ناما 🔹 #چخزر 🔹 #دسبحان 🔹 #فسازان 🔹 #دلقما ⚡ نمادهای نوسانی با مومنتوم بالا مناسب برای معامله گران کوتاه مدت با رعایت مدیریت سرمایه: 🔸 #دسبحان 🔸 #ناما 🔸 #برکت 🔸 #چخزر 🔸 #پلاست 📈 گزینه های مناسب تر برای بررسی میان مدت نمادهایی که علاوه بر وضعیت بنیادی، می توانند در ادامه جریان نقدینگی بازار مورد توجه قرار گیرند: ✅ #تاپیکو ✅ #برکت ✅ #خبهمن ✅ #بورس ✅ #غکورش ⚠️ نکات مهم 🔸 این گزارش سیگنال خرید یا فروش نیست و صرفاً خروجی یک غربالگری داده محور است. 🔸 پیش از هر تصمیم، موارد زیر باید بررسی شود: ✔️ وضعیت شاخص کل و هم وزن ✔️ حجم و ارزش معاملات روزانه ✔️ قدرت خریدار و فروشنده ✔️ گزارش های کدال و اخبار شرکت ✔️ حد ضرر و مدیریت سرمایه 🎯 جمع بندی در معاملات، تمرکز جریان نقدینگی بیشتر بر نمادهایی بود که هم زمان دارای ورود پول حقیقی، افزایش حجم معاملات، مومنتوم مثبت و ارزش گذاری مناسب هستند. در صورت تداوم ورود پول و تایید رفتار تابلو، نمادهای #دسبحان، #ناما، #خگستر، #برکت و #تاپیکو می توانند همچنان در واچ لیست فعالان بازار قرار داشته باشند. https://t.me/Fshaer1369
-
هو الرزاق
شپنا اقا شپنا بگو بهترین یعنی اصلاح نداره اگه طلا هم تولید میکرد تا حالا حسابی به قیمت واقعی رسیده بود اخه چرا حقوقی داره با کد حقیقی خالی میکنه