جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
نیما علی یاری | nima.ai
۱۹:۰۳:۳۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

شپنا منه سهامدار دلم نمیخواد قیمت سهمم رشد کنه…! دلم میخواد ارزش سهمی که دارم رشد کنه… (این دو تا با هم متفاوت هستن) ، چون اگر قیمت سهم من با عملکردش تناسب نداشته باشه ، همون و دوباره میریزه میاد پایین دوستانی که قدیمی هستن توی همین صفحه اطلاع دارن یه زمانی شپنا ، این شپنا نبود…! بین سال های 1401 تا اواخر 1403 شپنا عملکرد ضعیفی داشت ، برای همین روی تابلو قیمت هم از کلیت بازار ضعیف تر بود حاشیه سود انداخته بود و عملکرد شرکت ضعیف بود یکدفعه ، با یه مصوبه نرخ خوراک همه چی درست شد و یه همچین سودسازی ازشون دیدیم وگرنه حجم تولید و فروش تغییر چندانی نداشت پس ما داریم از شرکتی صحبت میکنیم که هنوز از قیمت گذاری دستوری اثر پذیره به نظر من بهتره توی همچین شرایطی ، پا به پای صورت مالی ها بریم جلو و ارزش گذاری کنیم نه جلوتر از سهم بریم و اینده رو ارزو کنیم و نه عقب تر بریم و به اینده بدبین باشیم واقعبینانه سهم و بررسی کنیم و اینده رو براورد کنیم شرکت توی صورت مالی بعدی عملکرد بهتری داشت خب ما هم براوردمون و بروز میکنیم عملکردش ضعیف بود باز هم براورد و بر اساس اون عملکرد ضعیف بروز میکنیم و ارزش گذاری میکنیم چون این سهم ، هنوز از قیمت گذاری دستوری اثر پذیره با یه مصوبه میتونه دوباره عملکردش تغییر کنه تنها ضعف پالایشی ها همین قیمت گذاری دستوریه

تعامل (Eng) 3.0
لیست اخبار