نفت هم خیلی ریخت و الان 71.5 هست فردا خساپا خرید خوبه زیر 58 و نگهداری همچنین سرخطی عرضه اولیه وقیروزه 20 درصد دیگه جا داره سیلور 1020 داد یه پله خوبه
-
Fundai.ir (فاندای)
5ام تیر 1405: 🔴 مرتب سازی نمادهای منتخب (به جز گروه بانک و بیمه) بر اساس P/E TTM ✅️ نمادهای لیست شده (20 نماد از 201 نماد) در جدول فوق دو شرط زیر را به صورت همزمان دارند: 1- سود خالص انها در اخرین گزارش منتشر شده منتهی به اسفند ماه بیش از 50 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل ان رشد نشان میدهد . 2- حاشیه سود ناخالص دوره ای انها نیز بیشتر از مدت مشابه سال مالی قبل بوده است. #شساخت #شصفها #حافرین #ولساپا #توسن #فتوسا #ختور #بنیرو #ولبهمن #فسبزوار #فگستر #تفارس #الکتروماد #کاما #فسوژ #شتران #پی_پاد #غبهار #فسازان #غویتا 🔴 برای مشاهده لیست کامل به لینک زیر مراجعه کنید : https://fundai.ir/filters/?code=3966421984394522
-
یزدان ابراهیمی
#وپارس P/E=1.28
-
یزدان ابراهیمی
#وایرا //
-
سجاد محمدی
#سصفها توضیحات در خصوص اطلاعات و صورت_های_مالی منتشر شده شرکت سیمان_اصفهان
-
خودرو سه شنبه که خیلیا به خاطر تعطیلات فروشنده بودن خودرو صف خرید شد . حالا فردا که فروشنده بالقوه نداره و اخبار هم مثبت چه صف خریدی بشه این 🚀🚀
-
عیار هیچگاه حسرت نخوردید کهش میفروختم کاش میخردیم،شما بر اساس شرایط و تحلیل خود تصمیم به خرید صندوق طلا کردید،و هیچ کس تصور نمی کرد وسط این شرایط بیان بگن فعلا توافق،پارسال وقتی عیار 5 برابر شد اما خیلی ها فروخته بودن ،الان هم هیچ چیزی مشخص نیست تا شنبه،فقط استراتژی صبر و ارامش جواب میده
-
خساپا فردا صف خرید 2 میلیاردی
-
رسا
#شپدیس منبع خبر از بازار پتروشیمی ها حقوقی ها در حال جمع اوری سهام؟ همزمانی تشکیل صف فروش در چهار نماد بزرگ پتروشیمی نشان دهنده برتری فروشندگان و تداوم فضای احتیاط در این صنعت است. با این حال، حضور معنادار حقوقی ها در سمت خرید برخی نمادها، به ویژه پارس و شپدیس، می تواند از جابه جایی مالکیت میان سهامداران حقیقی و حقوقی خبر دهد. برخی فعالان بازار معتقدند فاصله ارزش صف های فروش با ارزش بازار چند صد همتی این شرکت ها، می تواند نشانه ای از جمع اوری تدریجی سهام در قیمت های پایین تر باشد؛ هرچند تداوم این روند به شرایط کلی بازار و بازگشت اعتماد سرمایه گذاران وابسته خواهد بود.
-
محسن
#شلعاب گزارش خوب سهم ، و جاموندگیشنسبت به بازار
-
Behzad
#پترول انشالله که جشن 1000تومنی پترول و با هم بگیریم