جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
مهدی پیروزفر | ms20176861
۱۸:۳۳:۰۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

دارایکم متاسفانه هنوز فوبیای ریزش99 در اذهان سهامدارخرد هست،باکوچکترین رنج منفی یا عرضه سنگین،سریع میفروشن و باعث ضرربه خود ودیگران و اسیب به روند سهم میشن، ریزش 99 حاصل رشدحبابی دوسال97و98بود درحالیکه درمقایسه باشرایط امروز هنوزیکماه ازرشدبورس نگذشته وبه ادعای بسیاری فقط ارزش ذاتی و روز سهم ها با احتساب تورم ششساله فاصله بسیارزیادی دارد.خلاصه کلام نهراسید وسهامداری کنید همین دارا وبانکی های پرتفوش بسیارارزندگی دارند،گزارش سودسازی هرکدامشان بسیارمثبت بوده،فاصله 25درصدی باناوی که بروزنشده ،به ارزندگی خرید اضافه میکنه.سهامداری کنید

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار