شپنا در حالی که قیمت اجناس در چند سال گذشته هزاران درصد بالا رفته عده ای بخاطر چند ده درصد بالا رفتن قیمت سهام پیام هشدار صادر می کنند و دم از اصلاح می زنند !!!! بورس ایران شش ساله که در اصلاح بوده ایا انصاف هست بعد از یکی دو هفته رشد هشدار اصلاح صادر کنید ؟ ایا نباید قیمت سهام حداقل به اندازه تورم چند سال گذشته بالا برود ؟ و ایا می دانستید حتی اگر قیمت سهام صدها درصد هم بالا برود هنوز نسبت به تورم واقعی عقب هست و سهامداران هیچ سودی نکرده اند ؟
-
Bareta
#خساپا درود. از سهم ولساپا قافل نشوید و حتما در پرتفوی خود داشته باشید در اینده بسیار نزدیک از ابن سهم و صنعت لیزینگ بیشتر خواهید شنید
-
گلدا اقا ارس فباهنر چطور؟
-
فزر انس 4090
-
بترانس گزارشات فروش شگفت انگیز بترانس 8 تیر سوخت موشک است شمارش معکوس پرتاب فضا پیمای #بترانس شروع شد . دوستان امشب صورتهای مالی تلفیقی بترانس روی کدال بنشینه ، از فردا مثل ونفت ، رمپنا ، توسن و… صف خرید میلیاردی میشه . بترانس سهم ارزشمندی که بعد از جنگ تا کنون فقط 28 درصد رشد کرده .
-
Bareta
#ولساپا درود. ازاین سهم قابل نشوید و حتما در پرتفوی خود داشته باشید در اینده بسیار نزدیک از ابن سهم وصپعت بیشتر خواهید شنید.
-
جوکار
گزارشات فروش شگفت انگیز بترانس 8 تیر سوخت موشک است شمارش معکوس پرتاب فضا پیمای #بترانس شروع شد . دوستان امشب صورتهای مالی تلفیقی بترانس روی کدال بنشینه ، از فردا مثل ونفت ، رمپنا ، توسن و… صف خرید میلیاردی میشه . بترانس سهم ارزشمندی که بعد از جنگ تا کنون فقط 28 درصد رشد کرده .
-
مهران
#دی تغییر سهامدار عمده وبوعلی بیش از 4.54 میلیارد سهم معادل 37.86 درصد از سهام شرکت وبوعلی از بانک دی به شرکت سرمایه گذاری گروه مالی و اقتصادی دی منتقل شد. این معامله در دوم تیرماه 1405 قطعی شده است.خدانگذره ازتون ما 6ساله داریم رو به عقب میریم حالا شما برید تو دماوند وبوعلی سرمایه گذاری کنید کی سیر میشید معلوم نیست
-
AVA_Premium
〰️ #واذر درگیر سقف کانال نزولی شده در صورت شکست این سطح بررسی خالی از لطف نیست. 🗓 1405/04/05 📲 بله 📲 کانال تلگرام http://ble.ir/AVA_Premium https://t.me/AVA_PREMIUM_TEL
-
star
#فروژ این سهم از فردا صعودی برو که رفتیم کمربندها رو ببندید فروژ از فردا صعودی
-
یادداشت های بورسی امین (امین بیگانی)
📊🔼 #قطب_نمای_بنیادی جدول اختصاصی سهام بنیادی که 31 اردیبهشت امسال برای دوستان #باشگاه_مشتریان از بهترین سهم های بهترین صنایع بازار با پی بر ای فوروارد زیر 2.5 و 2 انتخاب شده بود باز به روز رشد و جالبه که هنوز هم بعد این همه رشد هنوز سهم های خوب و زیادی با پی بر ای فوروارد زیر 5 و 4 و 3 پیدا میشه در این جدول بالا در مورد سهم هایی که اینجا هم صحبت شده دیتا به روز شده که میتویند مشاهده کنید #شکام #شبندر #کرماشا #فملی و البته #سخوز که امروز از سایه در اومد برای بحث ورود به باشگاه مشتریان صرفا به اکانت زیر پیام بدید لطفا ممنون⬇️ @Saba_tamin_kerman