جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
سلام سلامی | uddrhjhf
۱۷:۴۵:۰۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

شپنا در حالی که قیمت اجناس در چند سال گذشته هزاران درصد بالا رفته عده ای بخاطر چند ده درصد بالا رفتن قیمت سهام پیام هشدار صادر می کنند و دم از اصلاح می زنند !!!! بورس ایران شش ساله که در اصلاح بوده ایا انصاف هست بعد از یکی دو هفته رشد هشدار اصلاح صادر کنید ؟ ایا نباید قیمت سهام حداقل به اندازه تورم چند سال گذشته بالا برود ؟ و ایا می دانستید حتی اگر قیمت سهام صدها درصد هم بالا برود هنوز نسبت به تورم واقعی عقب هست و سهامداران هیچ سودی نکرده اند ؟

تعامل (Eng) 3.0
لیست اخبار