شپدیس شپدیس دارم.گزارشش لبه تیغه. در بالای 12910پله ای با تایید می فروشم در10500 به پایین با تایید می خرم
-
م رحیمی
اهرم ضستا برج 4 رو ما سه شنبه خریدیم و فردا وقت فروش اونه نه خرید!!!!
-
BrainsBit | آموزش ترید
#1000RATS/USDT | LONG 🟢 ENTRY ورود ❗️EN: 0.03211 TARGETS حد سود TARGET1✅: 0.03258 TARGET2✅: 0.03270 TARGET3✅: 0.03320 TARGET4✅: 0.03359 TARGET5✅: 0.03439 STOPLOSS حد ضرر 🚫SL: 0.03080 از 5 درصد مارجین و اهرم 10X-20X استفاده کنید و بعد از تارگت اول سیو سود و ریسک فری کنید
-
بورس وان
〰️ #وساخت 😄 از کانال نزولی عبور کرده و در فاز پولبک به سقف همین کانال 🌟 پیشنهاد بررسی 🗓 1405/04/05
-
باشگاه بورس
〰️ #وساخت 😄 از کانال نزولی عبور کرده و در فاز پولبک به سقف همین کانال 🌟 پیشنهاد بررسی 🗓 1405/04/05
-
WEST BOURSE
زشگزا از شنبه میشه 30هزار سهم حسیر میشه300هزار سهم
-
AVA_Premium
〰️ #ثجنوب 🌟 بهترین بازدهی در بین سهام انبوه ساز را داشته و در استانه شکست سقف تاریخی قیمت باید دید ایا از پس 1800 تومان هم بر میاد یا خیر؟ 🗓 1405/04/05 📲 بله 📲 کانال تلگرام http://ble.ir/AVA_Premium https://t.me/AVA_PREMIUM_TEL
-
سهامدار با ثبات
#سکرد در گزارش تفسیری مدیریت، بیش بینی رشد 152 درصدی سود خالص برای سال مالی منتهی به 31 شهریور 1405 کرده است 💪💪💪
-
فزر انس 4080
-
فرانک حاج حسینی
رافزا اکثر سهام گزارشات یک ماهسون اومده ایشالا اینم فردا بیاد عالی میشه
-
م رحیمی
اهرم طرف سه تا ضستا برج 4 که فقط 4 روز تا مهلت سررسید وقت دارند رو واچ گذاشته ارزو میکنه فردا مثبت 30 بشه که بتونه بخره!!! اونم فردا! دنبال یه دیوار سفت می گردم 000