وفردا تا قیمت 140تومن هم حمایتی نداره توی قیمت 140تومن حمایت ضعیف داره ولی توی قیمت 120تومن امکان برگشت داره
-
شبکه لوازم خانگی
🔴سامسونگ احتمالا سهام بوستون داینامیکس را می خرد 🔹گزارش ها از احتمال ورود سامسونگ به ترکیب سهامداران شرکت رباتیک بوستون داینامیکس خبر می دهند. 🔺به گزارش ماتریکس نیوز، سامسونگ حوزه رباتیک را به عنوان یکی از ستون های اصلی رشد اینده خود در نظر گرفته است. در همین راستا، زمزمه هایی مبنی بر بررسی امکان خرید بخشی از سهام شرکت امریکایی Boston Dynamics به گوش میرسد. 🔹سامسونگ امکان سنجی سرمایه گذاری در این شرکت پیشرو را اغاز کرده است. در حال حاضر، بخش عمده ی سهام بوستون داینامیکس در اختیار هیوندای قرار دارد. 🔹جیونگ اوی-سان، رییس هییت مدیره هیوندای، حدود 23درصد از سهام را در اختیار دارد و 56درصد دیگر متعلق به گروه HMG Global شامل هیوندای موتور، کیا و هیوندای موبیس است. 🔹گروه ژاپنی سافت بانک نیز مالک 10درصد از سهام این شرکت است. گمانه زنی ها می گویند که سامسونگ برای خرید همین سهم 10درصدی از سافت بانک ابراز تمایل کرده است. #سامسونگ ماتریکس نیوز مرجع اخبار صنعت و بازار لوازم خانگی 👇👇 ✅ @MatrixNewsIR
-
وسپه بخاطر همین قیمت رو پایین اوردند… داستان تکراری همیشه…
-
شپنا سلطان شپنا لیدر قدرتمند بازار…سرخطی هم دیگه جواب نخواهد داد
-
صندوق های طلای بورس ایران
#نمودار_ماهانه_طلا #طلا ✅ نمودار تقریبا ده ساله صندوق طلای قابل معامله در بورس با نماد "طلا" رو مشاهده میکنید 🖇 این نمودار رو برای این براتون گذاشتم که با توجه به سابقه و قدمت این صندوق، در یک نگاه متوجه بشید اصلا در ده سال گذشته شرایط چگونه بوده و روند به چه شکل هست، اصلاح ها چقدر و چگونه رخ میده ⚠️ این نمودار در تایم فریم ماهانه براتون پست شده، یعنی هر کندل قیمتی نشان دهنده وضعیت یکماه صندوق طلا هست 05/04/05 #طلا #صندوق_طلا #عیار #کهربا #گنج #مثقال👇 https://t.me/+JwGZkTjw0jVmMmM0
-
وسپه تا افزایش سرمایه ثبت نشه و از چنگال سهامدار خرد در نیاورند .این سهم رشد نخواهد کرد… رشد بعد از ثبت افزایش سرمایه است .مثل همیشه نگران نباشید.
-
دی استاد بادگار افشا تحصیل صف سهم فروش یعنی تمام سهم ها صف خریدند حسابرسی شده نشده ابشده واشده بماند یادگار تلفیقی ابطال قیمت در پیشگشایش سود مرکب افشا ب فروخته شده ونشده وبرگشت شده تمام گزارش ها از رشد سود اوری میگویند فقط وفقط استاد یادگار از زیان ماهانه هزار میلیاردی میگوید خلاصه کدام را باور کنیم درخشش دی را یا زیانوماهانه دی را وبوعلی را فروخته چرا نمی خواهیم قبول بکنی علت چیست نمیدانم بماند بادگاری یادگار🌹🍀🌹🍀🌹🍀🌹🍀
-
چاکر
#شپنا این سهم چند در صد اصلاح دارد؟
-
NASER
#وبانک در مورد وبانک 1- سود سیدکو و بترانس و بارز لحاظ نشده ولی باقی شرکتها از جمله وبشهر با یک سال تاخیر در نظر گرفته شده 2- سود نهایی اصلی به همان 200 تومن پیش بینی میرسد 3- اما خبر بد اینکه سود سپرده برای سال اینده به 40 تومن کاهش خواهد یافت چون اصل سپرده حدود 5 همت شده. سال قبل تر 100 تومن و امسال 80 تومن سود سپرده داشتیم. اما سال اینده فقط 40 تومن. 4- در مجمع از گروه ساختمانی سوال کنیم که چرا سود نمی سازه؟ 5- سرمایه گذاری در املاک خارج از گروه ساختمانی هم سوال کنیم. 6- سیدکو در چند سال اخیر بهترین عملکرد داشته 7- سود لاستیک بارز بسیار کاهشی بوده اگر چه مدیریتش با تاپیکو است اما به هر حال باید سوال کنیم چرا 8- سود تلفیقی را کار نداشته باشید مهم شرکت اصلی است 9- برای سالهای اینده سود فملی دومین شرکت برای وبانک بعد از سیدکو خواهد بود
-
گلدا ارس پتروما رو هم بی زحمت وقت کردی یه نگاه بنداز، (فارس، پارسان، شپدیس، نوری… تو پرتفوش داره)
-
مهدی پیروزفر
غکورش نماد افق کوروش که سه روزکاریه داره اصلاح میکنه،نوبت غکوروش هم میرسه،هیچ اشکالی هم نداره،قرارنیست هرروز مثبت3 باشه وصعودی،اصلاح لازمه ی رشد هرسهمیه،اگه قصد خرید برای بلندمدت دارید،بخریدولی اگه قصدتون کوتاه مدت و نوسانگیریه،خب ریسک داره