جزئیات خبر | تلگرام
بازگشت به خانه
بورس سبز | boours_sabzz
۰۹:۰۱:۳۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

بیشترین و کمترین بازدهی هفته چهارم خرداد برای کدام سهام بوده است ؟؟ بیشترین 🌟 #سبهان با 47% رشد #شگویا با 42% افزایش ارزش#نوری با 36% بازدهی #اروند با 35% رشد#غصینو با 23% #اریا با 23% #بوعلی با 22% #دپارس با 21% #سابیک با 20% رشد کمترین بازدهی🔻 #شاملا با 7% افت ✓ #لپیام با 4% کاهش✓ #تکشا و فردا با 3% افت✓ #لازما و ثعتما با 2% کاهش✓ #زفکا، #وثخوز، #دزاگرس، #ثاصفا با حدود 1% افت✓ 🆔@boours_sabzz

فالورها 4217
تاثیر (Imp) 321.0
بازدید 321
تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار