بیشترین و کمترین بازدهی هفته چهارم خرداد برای کدام سهام بوده است ؟؟ بیشترین 🌟 #سبهان با 47% رشد #شگویا با 42% افزایش ارزش#نوری با 36% بازدهی #اروند با 35% رشد#غصینو با 23% #اریا با 23% #بوعلی با 22% #دپارس با 21% #سابیک با 20% رشد کمترین بازدهی🔻 #شاملا با 7% افت ✓ #لپیام با 4% کاهش✓ #تکشا و فردا با 3% افت✓ #لازما و ثعتما با 2% کاهش✓ #زفکا، #وثخوز، #دزاگرس، #ثاصفا با حدود 1% افت✓ 🆔@boours_sabzz
-
بورس تهران
📊 دیده بان #هوشمند بازار سرمایه 📅 4 تیر 1405 ◀️ خروجی غربالگری داده محور این دیده بان با ترکیب معیارهای ورود پول حقیقی، ارزش گذاری، حجم معاملات، قدرت روند و نقدشوندگی تهیه شده و هدف ان شناسایی نمادهای قابل بررسی در مراحل اولیه ورود نقدینگی است. 💰 ورود پول هوشمند و افزایش تقاضا نمادهایی که نشانه هایی از ورود نقدینگی و افزایش تقاضای حقیقی را نشان داده اند: ✅ #دسبحان ✅ #ناما ✅ #وساپا ✅ #دلقما ✅ #پاریز 📌 این نمادها برای بررسی رفتار خریداران و حجم معاملات در روزهای اینده قابل رصد هستند. 📉 ارزنده ترین نمادها از منظر ارزش گذاری بر اساس ترکیب P/E، EPS، نقدشوندگی و وضعیت بنیادی: ⭐ #میدکو ⭐ #ورنا ⭐ #خگستر ⭐ #تاصیکو ⭐ #برکت 📌 این نمادها از منظر ارزش گذاری نسبت به بخش مهمی از بازار در وضعیت مناسب تری قرار دارند. 🚀 نمادهای نزدیک به شکست سقف 30 روزه در صورت افزایش حجم معاملات، احتمال تداوم روند در این نمادها بیشتر خواهد بود: 🔹 #ناما 🔹 #چخزر 🔹 #دسبحان 🔹 #فسازان 🔹 #دلقما ⚡ نمادهای نوسانی با مومنتوم بالا مناسب برای معامله گران کوتاه مدت با رعایت مدیریت سرمایه: 🔸 #دسبحان 🔸 #ناما 🔸 #برکت 🔸 #چخزر 🔸 #پلاست 📈 گزینه های مناسب تر برای بررسی میان مدت نمادهایی که علاوه بر وضعیت بنیادی، می توانند در ادامه جریان نقدینگی بازار مورد توجه قرار گیرند: ✅ #تاپیکو ✅ #برکت ✅ #خبهمن ✅ #بورس ✅ #غکورش ⚠️ نکات مهم 🔸 این گزارش سیگنال خرید یا فروش نیست و صرفاً خروجی یک غربالگری داده محور است. 🔸 پیش از هر تصمیم، موارد زیر باید بررسی شود: ✔️ وضعیت شاخص کل و هم وزن ✔️ حجم و ارزش معاملات روزانه ✔️ قدرت خریدار و فروشنده ✔️ گزارش های کدال و اخبار شرکت ✔️ حد ضرر و مدیریت سرمایه در معاملات، تمرکز جریان نقدینگی بیشتر بر نمادهایی بود که هم زمان دارای ورود پول حقیقی، افزایش حجم معاملات، مومنتوم مثبت و ارزش گذاری مناسب هستند. در صورت تداوم ورود پول و تایید رفتار تابلو، نمادهای #دسبحان، #ناما، #خگستر، #برکت و #تاپیکو می توانند همچنان در واچ لیست فعالان بازار قرار داشته باشند.
-
کانال بورس تهران،تحلیل بورس،سکه،دلار،ارز
#وسپه 5-4-05 برخورد سوم کف کانال صعودی
-
a.li
شپدیس تقریباً حسن میگه پتروشیمی ها از نیمه تیر ماه خوب میشن
-
ای پی ام
گشان امیدوارم مدیران، این کورسوی امیدی که تو دل سهامدار پیدا شده رو قدر بدونن و همه همتشون رو صرف حفظ سرمایه مردم و به قیمت رسوندن سهام گشان و ابنیه کنن. همه چی تو دنیا خلاصه نمیشه..
-
آنلاین بورس
📈 گزارش پورتفوی صندوق سهامی کلاسیک ثمین 🔋فروش مهم: فباهنر | چدن | توریل 🔋خرید مهم: فملی | کمنگنز | اردینه | بترانس | قلرست | شپنا | کیمیاتک سه صنعت اصلی: سیمانی | بانکی | دارویی مدیر صندوق: گروه ارکا ثمین در چهار سال اخیر موفق شده از صندوق های مطرح مارکت بازدهی بهتری خلق کنه. 💰@bours_online
-
a.li
شپدیس اخه کی اروند و با شپدیس مقایسه می کنه اون یه بازیگری داره این یه حقوقی داره
-
م رحیمی
اهرم با سلام،البته که بازار روند صعودی داره اما طبق تحلیلی که چهارشنبه در همین صفحه قرار دادم خدمت دوستانمون
-
الف تا ی
#کخاک خیلی دیر سود رو پرداخت میکنه 1405/8/6 دیر نیست؟
-
a.li
شپدیس هروقت یه کندل سبز برگ خوشگل دیدن با معاملات بالا میشه گفت جون گرفته . من یه پله داخل سهم هستم فعلا حقوقی داره دور دور می کنه با سهم
-
مسعود کاشف
گشان دوستان از مجمع گشان حدود 4ماه میگذره چرا برگزار نمیشه کسی خبری داره گویا که هنوز سنوات 3سال پیش رو هم واریز نکردن