#فصبا سود سهام کی واریز میشه بزرگترین اشتباهم اعتماد به بازار بورس بود بخصوص خرید سهام فصبا
-
کیومرث قهرمانی
خساپا سلام ضمن تایید خبر دوستمان مبنی بر تغییرات در لات معاملاتی از شنبه ، برای ام هایی که قیمت های انها زیر 100 است ، لات معاملات از 400 هزار به 3میلیون افزایش میابد به عبارتی باعث می شود در تحلیل و بررسی حجم معاملات اوردر های خرید و فروش مهمتر حودننایی می کنند و بهتر می شود رفتار گله ایی را در روند صعودی و نزولی بازار از سوی حقوقی های عمده و حقوقی ها و بازگردان ها یک نماد در نظر داشت
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#RAYSOL/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی
-
❤️ ازدواج موقت ❤️🌹 معتبر ترین سایت همسریابی تبیان 🌹
🚺 کد خانم S144 ✔️ شهر: #ساوه #هفتگی_ماهانه ✔️ سن: 23 ✔️ قد: 165 ✔️ وزن: 62 ✔️ رنگ پوست: سفید ✔️ مسکن: دارد ✅ ✔️ مهریه هفتگی: 4200هزار تومان ✔️ مهریه ماهانه: 7700 تومان 💳 هزینه معرفی و مشاوره: 200هزار تومان 🔰 برای معرفی به ایدی ادمین پیام بدهید 🆔@moshver_tbean
-
حسابان آفاق
#بازیگر_محورها 🎯 برخی از نمادهای بازیگرمحور، پس از رشدهای شارپ در سال های گذشته، اکنون فاصله قابل توجهی با سقف تاریخی خود دارند. 📉 فاصله تا سقف قیمتی: 🔻 #کساپا: 87%- 🔻 #دتولید: 84%- 🔻 #وگستر: 83%- 🔻 #ثشاهد: 82%- 🔻 #خکحرکه: 80%- 🔻 #وبرق: 78%- 🔻 #وگستر: 77%- 🔻 #زماهان: 76%- 🔻 #برکت: 75%- 🔻 #کدما: 74%- 🔻 #ثامان: 73%- 🔻 #دی: 72%- 🔻 #انرژی: 71%- 🔻 #وملی: 70%- 📌 این اعداد فقط یک افت ساده نیستند؛ یعنی برخی از این نمادها بین 70 تا 87 درصد از ارزش خود را از دست داده اند. کسی که مثلاً سهمی را با 80 درصد افت در سقف خریده باشد، برای رسیدن به نقطه سر به سر، دیگر به رشد 80 درصدی نیاز ندارد؛ بلکه باید سهم حدود 500 درصد رشد کند تا فقط به قیمت خریدش برسد. به همین دلیل، خرید در سقف های هیجانی می تواند سال ها سرمایه را درگیر کند. در بازار سرمایه، مدیریت ریسک و قیمت ورود گاهی حتی از انتخاب خود سهم هم مهم تر است.
-
صندوقچه بازار | StockArk
✅ #بنیرو سالانه خاصی داد و فصول اخیر به ترتیب 9 و 22 و 8 و 53 تومان ساخته، جمعا 92 تومان، 163% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 320 تومان، PE~3.5 و تقسیم سود 20% ▫️ گزارشات شرکت اونقدر عجیب و غریب هست که نشه هیچ پیش بینی از عملکرد فصلی شرکت داشت و فقط شما ببینید حاشیه سود زمستان 98% بوده، چرا؟ چون شرکت عشقش کشیده! تنها چیزی که میشه از بهای تمام شده فهمید اینه که فصول فرد هزینه ها شناسایی میشه و فصول زوج سودها و این که حاشیه سود سالانه حوالی 40 الی 45 درصد میشه و فصلی ها تو در و دیواره. بهرحال امسال شرکت انتظار افت 15% تولید رو داره. با فروش 6200 میلیاردی امسال می تونه به سود 2500 میلیاردی برسه، 105 تومان بازای هر سهم و لذا بعد مجمع PE~2.9 اینده نگر داره. @StockArk
-
صندوقچه بازار | StockArk
✅ #افق طبق انتظار سالانه خیلی خوبی داد و فصول اخیر به ترتیب 47 و 76 و 80 و 230 تومان ساخته، جمعا 433 تومان، 135% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 5720 تومان، PE~13.2 و تقسیم سود احتمالا 65% ▫️رشدی و پیوسته در حال بهبود و گزارشات خوب، هر چند قیمت هم به همون نسبت رشد می کنه. سال 1404 حدود 5.2 همت سایر درامدها از محل سود سهام و سرمایه گذاری داشته که جهش 550% داشته. سال گذشته 212 همت فروخته و پیش بینی شرکت برای سال جاری فروش 324 همتیه که بنظرم بدبینانست. بنظرم امسال می تونه 440 همت بفروشه و 34 همت سود بسازه، 1130 تومان بازای هر سهم و لذا بعد مجمع P/E~4.8 اینده نگر داره که برای چنین شرکتی جذابه واقعا. @StockArk
-
صندوقچه بازار | StockArk
✅ #ختور سالانه عالی داد و فصول اخیر به ترتیب 9 و 11 و 13 و 36 تومان ساخته، جمعا 69 تومان، 77% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 230 تومان، PE~3.3 و تقسیم سود حداقلی ▫️ تو این وضع بد صنعت خودرو و مخصوصا گروه سایپا این گزارش واقعا فراتر از انتظار بود. تولید رادیاتور 25% افت داشته ولی بواسطه رشد 65% نرخ ها، سود ناخالص 50% بهتر شده. برای سال 1405 شرکت انتظار رشد 8% تولید رو داره (که تحققش سخته) که منجر به فروش 7000 میلیارد تومانی و سود 890 میلیاردی میشه، معادل 120 تومان بازای هر سهم و لذا بعد مجمع P/E~1.9 اینده نگر داره. @StockArk
-
صندوقچه بازار | StockArk
#چخزر P/E~7.5 تقریبا از پاییز فروش های خوبش شروع شده و همچنان ماه به ماه گزارش های بهتری رو کدال میزاره. تولید کننده ورق MDF که بهار تولید 10% و نرخ ها 130% و نتیجتا درامد 180% رشد داشته. نرخ ها تو مقیاس ماهانه هم پرشتاب در حال رشده و خرداد 25% بالاتر از اردیبهشت و 77% بالاتر از اسفند و 170% بالاتر از ماه مشابه بوده! تابستان معمولا کمی تولید افت می کنه و احتمالا پاییز مجددا به روند نرمال تولید بر میگرده. امسال می تونه با فروش 59000 متر مکعب ورق و سایر محصولات، 3400 میلیارد تومان فروش و 610 میلیارد تومان سود بسازه، 3050 تومان بازای هر سهم که با لحاظ مارکتی 1950 میلیاردی جالبه و قبل مجمع به P/E~3.1 می رسه با تقسیم سود 90% که واقعا خاصه @StockArk
-
کانال اطلاع رسانی پیشکسوتان
#اطلاعیه _سهام بسمه تعالی اطلاعیه شماره یک پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری طلای نفیس مهرگان به استحضار می رساند در اجرای تدابیر ابلاغی سردار سرپرست محترم وزارت دفاع مبنی بر ارتقا و بهبود وضعیت معیشت بازنشستگان معزز نیروهای مسلح در نظر است پس از انجام تشریفات قانونی مربوطه و اخذ مجوزهای لازم، بخشی از پذیره نویسی صندوق طلای شرکت سبدگردان مهرگان از زیر مجموعه های گروه مالی مهرگان ، به بازنشستگان، وظیفه بگیران و مستمری بگیران ن.م (با نسبت همسر) واگذار شود. شرکت سبدگردان مهرگان، وابسته به سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا)، با بیش از 21 همت دارایی تحت مدیریت، از نهادهای حرفه ای بازار سرمایه است که در زمینه مدیریت دارایی، طراحی ابزارهای نوین سرمایه گذاری و ارایه خدمات مشاوره سرمایه گذاری فعالیت می کند. در همین راستا و با توجه به استقبال سرمایه گذاران از ابزارهای مبتنی بر طلا، «صندوق سرمایه گذاری طلای نفیس مهرگان» با نماد «مهرگلد» در شرف تاسیس بوده و پذیره نویسی ان در هفته اتی انجام خواهد شد. سرمایه گذاری در این صندوق، امکان مشارکت در بازار طلا را به شکلی امن و شفاف فراهم می کند و از مزایایی نظیر نقدشوندگی مناسب، عدم نیاز به نگهداری فیزیکی طلا، عدم پرداخت اجرت و مالیات خرید طلا، و امکان سرمایه گذاری با مبالغ اندک و خرید و فروش انلاین برخوردار است. از این رو سقف ریالی پذیره نویسی صندوق طلای مورد اشاره برای بازنشستگان، وظیفه بگیران و مستمری بگیران (با نسبت همسر) مبلغ 80،000،000 ریال است (متناسب با تعداد متقاضیان تصمیم گیری خواهد شد)، که از حقوق متقاضیان در یک مرحله و پس از اتمام فرایند پذیره نویسی کسر خواهد شد. مشترکینی که دارای کد بورسی فعال بوده و تقاضای خرید اقساطی پذیره نویسی صندوق طلای فوق را دارند، از ساعت 08:00 روز چهارشنبه مورخه 3/04/1405 تا ساعت 12:00 روز یکشنبه مورخه 07/04/1405 فرصت دارند تا با ارسال عدد 444 به سرشماره پیامکی 60009621 و یا از طریق تماس با شماره 09621، درخواست پذیره نویسی اقساطی فوق را به سابا اعلام نمایند. (تاکید می گردد برابر مقررات سازمان بورس، امکان واگذاری پذیره نویسی فوق، به متقاضیان فاقدکد بورسی فعال وجود ندارد و نیز پس از قطعی شدن، انصراف متقاضی قابل انجام نمی باشد). قابل ذکر است کلیه مراحل پذیره نویسی، به صورت متمرکز و بدون د...
-
بهزاد میرزایی
#وبصادر یکی از علتهایی که قیمت سهام بانکی رشد نمیکنه قانون…من دراوردی هست که فقط حداکثر10 درصد سود به سهامدار تقسیم میشه و مابقی میره ذخیره.اگه این قانون برداشته بشه سهام های بانکی میتونند نفس عمیقی بکشند