جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
سلمان خان | mostafa.barba
۲۱:۳۷:۱۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

کماسه لطفاً با لایک و دیسلاک شرکت کنید اماره 🌹🙏🌹 📌دوستان لطفاً کسانی که این سهم را دارن لایــــ👍ــــک و دوستانی که ندارند یا فروختند دیــــــــ👍ـــــــــــسلایک 📌ببینیم چند نفر سهامدار حقیقی اینجا هستیم فکر میکنم اکثر حقیقیها فروختن و بازیگر سهامها رو درو کرده و داره ته دیگ را هم صاف میکنه بعد شروع رشد شارپ تـــــــــــــــــــــــ🌹🙏🌹ـــــــــــــــــــــــمام

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار