خلنت- خفنر-ثغرب بسیار عالی بودن
-
h.s
✅حجم هر سفارش رو در سهام ها افزایش دادن مثل وبصادر، وتجارت ، وبملت، خساپاو خودرو و… رو به 3 میلیون در هر تعداد رساندن
-
اهرم #اهرم اپدیت به نظر میاد پولبک به میدلاین کانال ترسیمی باشه در صورت تثبیت بالای 4900 در ادامه تاچ سقف کانال دوبل با هدف 6200 1405_04_04
-
روح اله افشار
فزر 🚨🚨 وزیر اقتصاد : سازمان بورس ، برنامه نغییر دامنه نوسان را در دستور کار دارد، اما اجرای ان در کوتاه مدت منتفی است و فعلاً تصمیمی برای تغییر دامنه نوسان اتخاذ نخواهد شد 😔😔🚨🚨 فعلا تا هفته سوم مرداد ، برنامه اینه که با خبر افزایش مرحله ای نرخ سود بانکی ، پولها رو به سمت درامد ثابتها و اوراق مشارکت دولتی ، هدایت بکنن در همین حین هم ، با نوسان دادن به د لار ، نوسان بگیرن و طلا رو تو قیمت های پایین جمع کنن ، بعدش تو شهریور… ،🏃♂️🚨🤚
-
ایهیچبرایهیچبرهیچمپیچ
#خودکفا کاش فرصت بده بخرم
-
تحلیل و سیگنال نیرومند
#مفاخر در حال تشکیل و تکمیل الگوی ادامه دهنده صعودی 👌
-
وبملت عمرا بزاره سهام های رقیب بانکی ازش جلو بزنن ..تا اخرسال بالای 100 درصد سود
-
Sohilpor
#ناما ✍ناما با شکست مقاومت و سقف یکساله اخیر؛هدف اول 520 در دسترس میباشد قدرت خریدار و نحوه کد به کد؛مشکوک به پروژه میباشد پارامتر منفی برای فروش سهم دیده نمیشود؛توصیه به خرید و نگهداری
-
وبملت نترسین روزانه میلیون ها تراکنش بانک ملت نمیزاره سهم افت کنه
-
.Behnam Khodaverdi
وپارس هر چند یک ششم پرتفو من بود و ضرری نداشتم ، تا اینجا سود هم داده ولی مشکل اینه که شما زمانی که سهم بانک فلان با پی بر ای فلان رو بررسی می کنی و میبینی که ده برابر شده ، واقعاً به این نتیجه میرسی که با این همه بررسی و کار رو چارت ، شانس هم مهمه
-
عبدالرضا اخلاصی سرگرو
وسدید لطفا تا برج6 درهمین محدوده نگه دارید ک بنده هم بتوانم مقداری اضاف نمایم