#خودکفا من کلا 2500 عدد از این سهم دارم
-
Saeed T
فملی صف خرید شنبه فملی مبارک
-
شبندر شک نکنید که روز شنبه شبندر مثبت مثبته
-
یزدان ابراهیمی
#دارا_یکم //
-
سکه...دلار...بورس
اگر تهران منطقه ازاد بشه وضعیت بازار خودرو و قیمت ها چی میشه؟ نمایشگاه داران خودرو به این سوال پاسخ می دهند @sdb_ir
-
فاطمه
#شپدیس
-
گلدا نظرات در پیج اروند ثبت است در این مارکت گاوی 15 درصد زیان در اروند و نقره و جاماندن از فملی در کف رالی مراقب اثرات روحی زیان ها باشیم در دراز مدت مطالعه بهترین کار بجای تحریر
-
بهرام دارابی
سقاین جمع میشه برای فروش در بیست هزار تومن.. دوساله دیگه
-
فاطمه
#شپنا محصولات شپنا
-
Flight
#نوری با توجه به اسیب جدی به یوتیلیتی مبین وضعیت تولید فعلی نوری چطوره ؟
-
فزر انس 4032