فیروزه من دو سهام صندوق سرمایه گذاری فیروزه و اگاس رو در پرتفوم دارم و از 29 اردیبهشت که بازار بورس دوباره باز شد تا به اخرین روز کار یعنی سه شنبه 2 تیر ماه بازدهی به این صورت بوده: اگاس: 32.11 درصد مثبت فیروزه: 24.38 درصد مثبت یعنی تو همین چند روز بعد از بازگشایی 7.73 درصد فیروزه از اگاس عقب افتاده، از دوستانی که به صورت حرفه ای این دو صندوق رو پیگیری می کنند سوالم اینه که دلیل این عقب افتادگی چیه و اگر اطلاعاتی از تفاوت پرتفوی این دو سهام دارند بازگو کنند و اینکه ایا در بلندمدت بیش از یکسال این قضیه ادامه دار خواهد بود و یا نه؟ و اینکه اگر بخواهید یکی از این دو صندوق رو حفظ کنید و اون دیگری بفروشید پیشنهاد شما چیه؟
-
وپاسار خبر های عالی داره وپاسار بزودی افشا میشه💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛
-
محمد حسین معصومی پور
مهم ترین تغییرات لات معاملاتی سهام زیر 100 تومان نمادهایی مانند خودرو، خساپا، وتجارت و وبصادر بیشترین افزایش را تجربه می کنند. حجم هر لات از 400 هزار سهم به 3 میلیون سهم می رسد؛ یعنی حدود 7.5 برابر گذشته. سهام 100 تا 300 تومانی نمادهایی مانند شستا، وبملت، غشهداب و درازک از این پس با لات یک میلیون سهمی معامله خواهند شد؛ در حالی که پیش از این لات معاملاتی ان ها 400 هزار سهم بود. سهام 300 تا 500 تومانی در این محدوده، لات معاملاتی کاهش یافته و از 400 هزار سهم به 300 هزار سهم می رسد. خگستر از جمله نمادهای این گروه است. سهام 500 تا 1000 تومانی برای این دسته، لات معاملاتی از 200 هزار سهم به 300 هزار سهم افزایش پیدا می کند. حکشتی نمونه ای از این گروه است.
-
h.s
✅حجم هر سفارش رو در سهام ها افزایش دادن مثل وبصادر، وتجارت ، وبملت، خساپاو خودرو و… رو به 3 میلیون در هر تعداد رساندن
-
اهرم #اهرم اپدیت به نظر میاد پولبک به میدلاین کانال ترسیمی باشه در صورت تثبیت بالای 4900 در ادامه تاچ سقف کانال دوبل با هدف 6200 1405_04_04
-
روح اله افشار
فزر 🚨🚨 وزیر اقتصاد : سازمان بورس ، برنامه نغییر دامنه نوسان را در دستور کار دارد، اما اجرای ان در کوتاه مدت منتفی است و فعلاً تصمیمی برای تغییر دامنه نوسان اتخاذ نخواهد شد 😔😔🚨🚨 فعلا تا هفته سوم مرداد ، برنامه اینه که با خبر افزایش مرحله ای نرخ سود بانکی ، پولها رو به سمت درامد ثابتها و اوراق مشارکت دولتی ، هدایت بکنن در همین حین هم ، با نوسان دادن به د لار ، نوسان بگیرن و طلا رو تو قیمت های پایین جمع کنن ، بعدش تو شهریور… ،🏃♂️🚨🤚
-
ایهیچبرایهیچبرهیچمپیچ
#خودکفا کاش فرصت بده بخرم
-
تحلیل و سیگنال نیرومند
#مفاخر در حال تشکیل و تکمیل الگوی ادامه دهنده صعودی 👌
-
وبملت عمرا بزاره سهام های رقیب بانکی ازش جلو بزنن ..تا اخرسال بالای 100 درصد سود
-
Sohilpor
#ناما ✍ناما با شکست مقاومت و سقف یکساله اخیر؛هدف اول 520 در دسترس میباشد قدرت خریدار و نحوه کد به کد؛مشکوک به پروژه میباشد پارامتر منفی برای فروش سهم دیده نمیشود؛توصیه به خرید و نگهداری
-
وبملت نترسین روزانه میلیون ها تراکنش بانک ملت نمیزاره سهم افت کنه