جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| amolcivil
۱۹:۵۴:۳۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

فیروزه من دو سهام صندوق سرمایه گذاری فیروزه و اگاس رو در پرتفوم دارم و از 29 اردیبهشت که بازار بورس دوباره باز شد تا به اخرین روز کار یعنی سه شنبه 2 تیر ماه بازدهی به این صورت بوده: اگاس: 32.11 درصد مثبت فیروزه: 24.38 درصد مثبت یعنی تو همین چند روز بعد از بازگشایی 7.73 درصد فیروزه از اگاس عقب افتاده، از دوستانی که به صورت حرفه ای این دو صندوق رو پیگیری می کنند سوالم اینه که دلیل این عقب افتادگی چیه و اگر اطلاعاتی از تفاوت پرتفوی این دو سهام دارند بازگو کنند و اینکه ایا در بلندمدت بیش از یکسال این قضیه ادامه دار خواهد بود و یا نه؟ و اینکه اگر بخواهید یکی از این دو صندوق رو حفظ کنید و اون دیگری بفروشید پیشنهاد شما چیه؟

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار