جزئیات خبر | تلگرام
بازگشت به خانه
کانال سهامداران ورنا | mafia1370
۱۶:۵۸:۴۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

ضمنا بعد واگذاری چون رتبه و گروه تودلی #ورنا #وساپا ممکنه بشه گروه هلدینگ بزرگ تقسیم سودش می تونه مثل شستا بشه بالا 60% 80% هم می تونن تقسیم کنن باید دید وساپا هم می خواد هلدینگ بزرگ بشه یا نه ورنا عملا در اساس نامه تایید شده 2 مجمع قبلی رای گرفته شد مصوب شده برای تبدیل شدن به هلدینگ بزرگ صنعتی چند رشته تقسیم سود هلدینگ حداکثری

فالورها 339
تاثیر (Imp) 41.0
بازدید 41
لیست اخبار