جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| murtooz
۱۷:۲۲:۵۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

فزر اصلا انس چند ماه تکون نخوره هم فقط به خاطر دلار و اینکه تقسیم سود داره بازم اندازه بقیه بورس رشد میکنه نگران نباش

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار