فزر اصلا انس چند ماه تکون نخوره هم فقط به خاطر دلار و اینکه تقسیم سود داره بازم اندازه بقیه بورس رشد میکنه نگران نباش
-
دی تبریک میگم به سهامداران دی بالاخره بعد از سالها p/e بانک دی از منفی به مثبت اصلاح شد که این مسیله از چند تا افشا الف هم بهتر هست به امید خدا و حمایت مدیران بانک قیمت نماد بزودی به جایگاه واقعیش برسه
-
Khatereh Roshan
فزر برخی ازافراد فزر را باصندوق طلا اشتباه گرفتن فزر تنهاشرکت تولید کننده طلاو نقره دربورس است وسودخودرا ازتولید داردو هم سود خودرا از افزایش قیمت طلاو نقره 3400سود امسال فزر فعلا30هزار
-
وساپا را بررسی کنید ضرر نداره!!
-
والبر برای همین هست یه هفته قفل صف فروش بوده؟ مث فملی که یه روزصف فروش باشه 20روزهم فرصت خرید نمیده بحرحال خریداین سهم در150تومن ارزش دارد
-
Khatereh Roshan
فزر 4003 انس
-
وبملت 140 را هفته اینده رد خواهد کرد ..
-
SilFira
𓆱𔒝 690 ✅ #موجود سفار ش @palolololol ↝ !! heXen !! https://t.me/heXencrafts
-
⋆˚࿔𝑺𝒕𝒂𝒓𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒄𝒍𝒐𝒕𝒉𝒆𝒔⋆˚࿔
𓆱𔒝 690 ✅ #موجود سفار ش @palolololol ↝ !! heXen !! https://t.me/heXencrafts
-
خودرو یکی دیگه از نشونه های مثبت اینکه صف فروش خوب جمع میشه حتی یادمه که یه بار صف فروشش تو مدت کوتاهی جمع شد و رنج مثبت کشیدنو صف خرید شد
-
وبملت دوستان ایا وبملت در این روهای پیش رو افشای الف خواهد داشت؟