جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| vahidley2120
۱۰:۰۸:۰۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

خودرو این رو به سهام داران فملی و وبملت و شپنا و… میگم ،بزارید بازار اصلاح خوبی بدهد تا پول جدید وارد شود وگرنه دیواری که زیرش محکم نباشه خیلی سریع ریزش میکنه

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار