جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
اشکان | pishipa965
۰۹:۴۴:۴۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

وتجارت هیچ فرقی نمیکنه چه سود تقسیم کنم یا نکنه .اول و اخرش سود به سهامداران میرسه .اگه تقسیم نکنه باید افزایش سرمایه بده . منکه کلا با افزایش سرمایه موافقترم. تو این چند ساله با افزایش سرمایه سهم حدودا 12 برابر شده قیمت تعدیل نشده

لیست اخبار