وتجارت هیچ فرقی نمیکنه چه سود تقسیم کنم یا نکنه .اول و اخرش سود به سهامداران میرسه .اگه تقسیم نکنه باید افزایش سرمایه بده . منکه کلا با افزایش سرمایه موافقترم. تو این چند ساله با افزایش سرمایه سهم حدودا 12 برابر شده قیمت تعدیل نشده
-
یادداشت های بورسی آیدین
دولت هنوز کارش با بورس تمام نشده،شرکت های مدنظرش مثل خلیج فارس ، پالایشگاه ابادان و.. عرضه اولیه نکرده! شاید اصلا املاکش ارزش گذاری کنه توی تحت یه صندوق املاک توی بازار بفروشه… ❕در کنار نمودار،بنیاد و… به اینکه دولت هنوز کارش با بورس تمام نشده، وزن خیلی خیلی بیشتری بدید! https://t.me/AyDinvahdani
-
Abacus | چرتکه
#وبملت با حفظ کف 110 تومانی توانایی حرکت تا محدوده 170-180 تومانی را دارد . ✅ گروه #بانکی و #خودرویی لیدر موج صعودی بعدی خواهند بود. 📍 دقت کنید اکثر سهم های این دوگروه 30 تا 40 درصد بالاتر مقاومت دارند و چارتها مشابه هست، پس به هیچ عنوان به دنبال تعویض سهام در این دو گروه نباشید که فقط هزینه کارمزد باید بپردازید. مگر سهم زیان ده باشد. #وتجارت #وبصادر #دارا_یکم #ونوین #خودرو #خبهمن #خساپا
-
سپاها از همه بیشتر سیمان سپاهان عرضه در بورس کالا خواهد داشت
-
سپاها غول های سیمانی در تالار سیمان بورس کالا؛ عرضه های بزرگ در یکشنبه 31 خرداد 1405
-
علی گل نور
سیلور دوستان صندوق سیلور 9 درصد حباب داره که 5 تا 15 درصد کاملا طبیعی هست ،اگر اومد پایین بخرید،چون انسان از محدوده 55 پر شتاب میره بالا🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
-
صندوق های طلای بورس ایران
🚫در یک ماهی که #بورس شتابان رشد کرد، #طلا 14 درصد کاهش داشت. #طلا #عیار #صندوق_طلا👇 https://t.me/+bHOklXFcpZ00ZmIx
-
فرشید باقری
اونس تا 3980 کاهش داشت ولی به سرعت برمیگردد طلا هرگز دیگر کانال 15 را نخواهد دید خیلی از دوستان متوجه اتفاقات نیستند و از این موقعیت طلایی خرید استفاده نکردن از شنبه شاهد خروج حقوقی ها از بورس هستیم و شروع روند کنترل شده طلا چون همچنان قفل سرمایه در بانک ها ادامه دارد و کسانی موفق به خرید و استفاده هستند که هفته قبل از بورس خارج شدن و صندوق طلا و نقره و نهال و تتر وارد شدن یا مبلغ نقدی واسه روز مبادا کنار گذاشته بودن و خرید کردن تمام این موارد خودم انجام دادم و در چند پست هم پیشنهاد دادم تا دوستان هم انجام بدن
-
وپاسار درود و هزار درود به حقوقی بسیار بسیار فوق العاده خوب سهم وپاسار دست به خاک بزنه طلا بشه خیر ببینه خدا یار و نگهدارش باشه 🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵
-
تحلیل صلواتی
غافلگیری بزرگ در شپنا؛ سود سهامداران 3 برابر شد شرکت پالایش نفت اصفهان (شپنا) با انتشار تازه ترین گزارش مالی خود، عملکردی فراتر از انتظار بازار به نمایش گذاشت. سود هر سهم این شرکت با رشد چشمگیر 208 درصدی نسبت به دوره مشابه قبل همراه شده که نشان دهنده بهبود قابل توجه سوداوری و عملکرد عملیاتی شرکت است.
-
فرهاد کوهکن 💙 Farhade Kohkan 👑 حامیان شاهزاده و خاندان پهلوی 👑
ترجمه ماشین: خبرنگار: اقای رییس جمهور، وزارت جنگ برای جنگ ایران 80 میلیارد دلار درخواست کرده است. فکر می کنید امریکایی ها در شرایطی که بسیاری از نظر مالی تحت فشارند، از این حمایت می کنند؟ … انها فقط از این حمایت نمی کنند، بلکه ان را مطالبه می کنند، چون اجازه نخواهند داد ایران سلاح هسته ای داشته باشد. می خواهید دردسر ببینید؟ بگذارید انها سلاح هسته ای داشته باشند. ما در قبال ایران خیلی خوب پیش می رویم. انها نابود شده اند و ما داریم با انها توافق می کنیم. باید ببینیم همه چیز چطور پیش می رود. همین حالا، همان طور که احتمالاً دیروز شنیدید، 19 میلیون بشکه نفت عبور کرد. این بزرگ ترین رقم در تاریخ تنگه است؛ تنگه هرمز. بازار سهام ما به شدت بالا رفته و قیمت نفت در حال سقوط است. امروز برای لحظه ای به 70 دلار برای هر بشکه رسیدیم ــ در واقع فکر می کنم از ان هم پایین تر خواهد رفت. این پایین تر از زمانی است که شروع کردیم. و واقعاً شگفت انگیز بوده است. نکته اصلی این است که ایران سلاح هسته ای نخواهد داشت. خبرنگار: ایران؛ ایرانی ها می گویند هیچ سفر برنامه ریزی شده ای برای بازرسان اژانس بین المللی انرژی اتمی وجود ندارد. ایا این بخشی از توافق شماست؟ ترامپ: اشتباه می کنند. خودشان می دانند اشتباه می کنند. به ما در داخل گفتند که این را قطعی کرده ایم: بازرسی صددرصدی. و اگر حق با انها بود، همین حالا جلسات را لغو می کردم. خبرنگار: و ایران می گوید درباره ان توافقی وجود ندارد. از نگاه شما، اقای رییس جمهور، ان بازرسان واقعاً چه زمانی روی زمین خواهند بود؟ ترامپ: در زمان مناسب. عجله ای نیست، اما در زمان مناسب روی زمین خواهند بود. خبرنگار: اقای رییس جمهور، به متحدان خودتان که از توافق با ایران انتقاد کرده اند چه می گویید؟ ترامپ: خب، فکر می کنم هر کسی که از ان انتقاد کرده، در موضع بدی قرار دارد؛ حتی اگر از دوستان ما باشد. چون ما ایران را در موقعیتی قرار داده ایم که هیچ کس تا حالا قرار نداده بود. روسای جمهور دیگر باید 47 سال پیش این کار را می کردند. ما ایران را در موقعیتی قرار داده ایم که ارتشش کاملاً از بین رفته، رهبری اش از بین رفته، رادارش از بین رفته؛ همه چیزش از بین رفته است. انها موقعیت مذاکره خوبی ندارند. اما با وجود این، پولی که از ایران خارج می کنیم، قرار است به کشاورزان ما برسد تا ذرت، سویا...