شصفها افزایش از محل مطالبات و اورده هست قیمت سهم به همون اندازه افزایش سرمایه رقیق میشه و عملا چیزی گیر سهامدار نمیاد فقط تعداد سهام زیاد شده و قیمت کم ارزش کلی سهام تقریبا تغییر نمیکنه
-
ای پی ام
گشان حتی اگه به قول دوستمون 30 برابر هم بشه بازم از تورم همین امروز خیلی عقبه چه برسه به تورم چند ماه یا چند سال دیگه بنابراین شتاب و سرعت رسیدن به اون تارگت های واقعی هم مهمه که فقط با چند افشای الف بدست میاد
-
یادداشت های بورسی آیدین
دولت هنوز کارش با بورس تمام نشده،شرکت های مدنظرش مثل خلیج فارس ، پالایشگاه ابادان و.. عرضه اولیه نکرده! شاید اصلا املاکش ارزش گذاری کنه توی تحت یه صندوق املاک توی بازار بفروشه… ❕در کنار نمودار،بنیاد و… به اینکه دولت هنوز کارش با بورس تمام نشده، وزن خیلی خیلی بیشتری بدید! https://t.me/AyDinvahdani
-
Abacus | چرتکه
#وبملت با حفظ کف 110 تومانی توانایی حرکت تا محدوده 170-180 تومانی را دارد . ✅ گروه #بانکی و #خودرویی لیدر موج صعودی بعدی خواهند بود. 📍 دقت کنید اکثر سهم های این دوگروه 30 تا 40 درصد بالاتر مقاومت دارند و چارتها مشابه هست، پس به هیچ عنوان به دنبال تعویض سهام در این دو گروه نباشید که فقط هزینه کارمزد باید بپردازید. مگر سهم زیان ده باشد. #وتجارت #وبصادر #دارا_یکم #ونوین #خودرو #خبهمن #خساپا
-
سپاها از همه بیشتر سیمان سپاهان عرضه در بورس کالا خواهد داشت
-
سپاها غول های سیمانی در تالار سیمان بورس کالا؛ عرضه های بزرگ در یکشنبه 31 خرداد 1405
-
علی گل نور
سیلور دوستان صندوق سیلور 9 درصد حباب داره که 5 تا 15 درصد کاملا طبیعی هست ،اگر اومد پایین بخرید،چون انسان از محدوده 55 پر شتاب میره بالا🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
-
صندوق های طلای بورس ایران
🚫در یک ماهی که #بورس شتابان رشد کرد، #طلا 14 درصد کاهش داشت. #طلا #عیار #صندوق_طلا👇 https://t.me/+bHOklXFcpZ00ZmIx
-
فرشید باقری
اونس تا 3980 کاهش داشت ولی به سرعت برمیگردد طلا هرگز دیگر کانال 15 را نخواهد دید خیلی از دوستان متوجه اتفاقات نیستند و از این موقعیت طلایی خرید استفاده نکردن از شنبه شاهد خروج حقوقی ها از بورس هستیم و شروع روند کنترل شده طلا چون همچنان قفل سرمایه در بانک ها ادامه دارد و کسانی موفق به خرید و استفاده هستند که هفته قبل از بورس خارج شدن و صندوق طلا و نقره و نهال و تتر وارد شدن یا مبلغ نقدی واسه روز مبادا کنار گذاشته بودن و خرید کردن تمام این موارد خودم انجام دادم و در چند پست هم پیشنهاد دادم تا دوستان هم انجام بدن
-
وپاسار درود و هزار درود به حقوقی بسیار بسیار فوق العاده خوب سهم وپاسار دست به خاک بزنه طلا بشه خیر ببینه خدا یار و نگهدارش باشه 🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵
-
تحلیل صلواتی
غافلگیری بزرگ در شپنا؛ سود سهامداران 3 برابر شد شرکت پالایش نفت اصفهان (شپنا) با انتشار تازه ترین گزارش مالی خود، عملکردی فراتر از انتظار بازار به نمایش گذاشت. سود هر سهم این شرکت با رشد چشمگیر 208 درصدی نسبت به دوره مشابه قبل همراه شده که نشان دهنده بهبود قابل توجه سوداوری و عملکرد عملیاتی شرکت است.