جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| javad2231
۰۸:۲۹:۰۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

اروند اگر سه سال این سهم برگشت به زیر قیمت عرضه اولیه و درجا زد، جواب سهامدار را میدی، ولی اگر بشه حتی با ده درصد ضرر هم خارج شد و یک سهم خوب گرفت بهتر نیست، ریسکش کمتر نیست، چند سال پول و اعصابت قفل اروند نباشه بهتر نیست؟؟!! تجربه نشون داده، پول سنگین به این مدل سهمها دیگه وارد نمیشن!!! دقت کنید

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار