#شاخص_بورس دوستان اگر کسی در گروه هست که در زمینه تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی تجربه و تسلط کافی داره، خوشحال می شیم نظراتش رو درباره این سهم ها و وضعیتشون به اشتراک بذاره. هدف اینه که با بررسی هم زمان وضعیت بنیادی شرکت ها و رفتار قیمتی سهم ها در نمودار، دید دقیق تری نسبت به شرایط فعلی بازار داشته باشیم و تصمیم گیری منطقی تری انجام بدیم. اگر امکانش هست، لطفاً درباره مواردی مثل: روند سوداوری و ارزش ذاتی سهم نسبت های مالی و چشم انداز صنعت حمایت ها و مقاومت های مهم روند کوتاه مدت و میان مدت سهم نقاط ورود و خروج احتمالی هم توضیح بدید تا بحث گروهی پربارتر بشه. ممنون از دوستانی که وقت می ذارن و تحلیل خودشون رو به اشتراک می ذارن. ((اولینش ذوب اهن اصفهان باشه))
-
ابراهیم شبان دهگایی
فملی شدید داره میاد پایین
-
دیدگاه سعید مبشری
وضعیت عالی #تکنو 23 مرداد در همین صفحه عمومی در پیام ریپلای اطلاع رسانی شد
-
دیدگاه سعید مبشری
وضعیت عالی #تکنو 22 مرداد در همین صفحه عمومی در پیام ریپلای اطلاع رسانی شد
-
ابراهیم شبان دهگایی
فملی قیمت جهانی مس داره سقوط میکنه
-
دیدگاه سعید مبشری
#تکنو 12 مرداد در مطلب فورواردی قبل بررسی شد سپس فرصت هایی طلایی هدیه داد و تا بیشترین قیمت 27 خرداد : 686 درصد سود اوری ❗️اکنون برای خرید تکنو دیر شد قیمت از حمایت فاصله گرفت و در اینده نیز اگر به قیمت پیش از صعود برگردد شاید دیگر شرایط صعود فراهم نباشد
-
یزدان ابراهیمی
#غالبر // حمایت 38 فیبوناچی را از دست داد.
-
Hoh
#وپترو وپترو سال 94 150 ورسیدن به 3000 تومان و4 سال استراحت از اینجا هدف 40 هزار تومان با احتساب افزایش سرمایه خواهد رفت
-
فزر ممنون اقای افشار عزیز
-
دپارتمان بورس
#سهام_دلاری کدامند ؟ بهبود عملکرد 1405 نسبت به 1404 پالایشگاهی و پتروشیمی ؛ #شپنا #شبندر #شتران #شبریز #تاپیکو #فارس #شپدیس #خراسان #اریا #نوری #بوعلی #پارسان فلزات ؛ #فملی #فباهنر #هرمز #فتوسا #فزرین استخراج کانه های فلزی و غیرفلزی ؛ #تاصیکو #وخارزم #اپال #کخاک #کسرا 🗓1405/04/04 @departeman_ir https://t.me/+XkWtrZZuECNkMDc8
-
Oxbear
#کرماشا در گزارش 12ماهه حسابرسی شده به سود 6051 ریالی رسیده است