جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
یوسف | yosefpanahi
۲۱:۰۳:۳۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

#شاخص_بورس دوستان اگر کسی در گروه هست که در زمینه تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی تجربه و تسلط کافی داره، خوشحال می شیم نظراتش رو درباره این سهم ها و وضعیتشون به اشتراک بذاره. هدف اینه که با بررسی هم زمان وضعیت بنیادی شرکت ها و رفتار قیمتی سهم ها در نمودار، دید دقیق تری نسبت به شرایط فعلی بازار داشته باشیم و تصمیم گیری منطقی تری انجام بدیم. اگر امکانش هست، لطفاً درباره مواردی مثل: روند سوداوری و ارزش ذاتی سهم نسبت های مالی و چشم انداز صنعت حمایت ها و مقاومت های مهم روند کوتاه مدت و میان مدت سهم نقاط ورود و خروج احتمالی هم توضیح بدید تا بحث گروهی پربارتر بشه. ممنون از دوستانی که وقت می ذارن و تحلیل خودشون رو به اشتراک می ذارن. ((اولینش ذوب اهن اصفهان باشه))

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار